PeCetowa wersja GTA V powstaje w ekipie odpowiedzialnej za Max Payne 3?
Konsolowe Grand Theft Auto V jest już na rynku. Najpierw do sklepów trafiła wersja dla PS3 i Xboksa One, a niedawno zabawę zaczęli też posiadacze konsol PS4 i Xbox One.
bigboy177 @ 11.12.2014, 13:21
Czasem coś piszę, czasem programuję, czasem projektuję, czasem robię PR, a czasem marketing... wszystko to, czego wymaga sytuacja. Uwielbiam gry, nie cierpię briefów reklamowych!
Marcin "bigboy177" Trela
pc
Konsolowe Grand Theft Auto V jest już na rynku. Najpierw do sklepów trafiła wersja dla PS3 i Xboksa One, a niedawno zabawę zaczęli też posiadacze konsol PS4 i Xbox One. Niedługo premierę będzie miała zaś edycja dla PC-ów, nad którą pracuje - podobno - drużyna odpowiedzialna za Max Payne 3.
W sieci pojawiły się pogłoski, z których wynika, że PeCetowe GTA V nie jest tworzone przez ekipę odpowiedzialną za wersje konsolowe. Rockstar przekazało w tym przypadku pałeczkę ludziom, którzy wcześniej skleili dla nas komputerowe Max Payne 3. Na krok taki zdecydowano się ze względu na to, że wcześniej poszło im wyśmienicie, a w związku z tym, także i tym razem powinno być podobnie.
Powyższe doniesienia docierają do nas od redakcji Alt-Tab, która miała przyjemność rozmawiać z jednym z ludzi, pracujących przy GTA Online dla platform obecnej generacji. To właśnie on - choć nie wiemy kto dokładnie - zdradził, że GTA V na PC jest tworzone przez ludzi, którzy pracowali przy Max Payne 3 dla PC. Co ciekawe, wspomniany rozmówca pochwalił się, że gra śmiga w płynnych 60 klatkach na sekundę, chociaż nie zdradził jaki do tego będzie potrzebny komputer. Pozostaje mieć w związku z tym nadzieję, że optymalizacja jest odpowiednia, a do zabawy nie jest konieczny jakiś demon szybkości.
Premiera GTA V dla blaszaków zaplanowana została na dzień 27 stycznia przyszłego roku.
PodglądBICodeURLIMGCytatSpoiler