Nowe fragmenty rozgrywki z Resident Evil: Revelations 2

Tylko w najbliższych miesiącach fani gier z gatunku survival horror otrzymają kilka mocnych pozycji. Jedną z nich będzie Resident Evil: Revelations 2, które na targach w Tokyo otrzymało wersję demonstracyjną.

@ 23.09.2014, 13:15
Patryk "juve" Jankowski
Jestem szczęśliwym, wieloletnim i oddanym użytkownikiem konsol PlayStation. Lubię dopracowane, rozbudowane i ambitne gry wideo z najwyższej półki. Osobiście znam Solid Snake'a, z Larą Croft umawiałem się na randki i mieszkam w Residencji. Rzekłem.
pc, ps3, xbox 360, ps4, xbox one

Nowe fragmenty rozgrywki z Resident Evil: Revelations 2

Tylko w najbliższych miesiącach fani gier z gatunku survival horror otrzymają kilka mocnych pozycji. Jedną z nich będzie Resident Evil: Revelations 2, które na targach w Tokyo otrzymało wersję demonstracyjną. Dzięki niej w sieci pojawiło się kilkunastominutowe nagranie wideo prezentujące rozgrywkę, gdzie główne role powierzono Claire Redfield oraz Moirze Burton.

Jak zobaczycie na poniższym materiale, żółto-niebiescy wypracowali bardzo ciekawych schemat rozgrywki, polegający na ścisłej współpracy naszych podopiecznych. Claire Redfield to bohaterka doświadczona w boju i to ona prowadzi ostrzał oraz atakuje wrogów. Moira służy nam pomocą w trakcie wędrówki po lokacjach, wspomoże nas też latarką czy łomem. Gameplay jest oczywiście bogaty w zagadki środowiskowe, które wykonujemy wspólnie z drugą bohaterką. Autorzy gry potwierdzili, że w dowolnym momencie będziemy mogli przełączyć się pomiędzy zawodniczkami. Co ciekawe, kooperacja dostępna jest tylko na jednej konsoli.

Jak z oprawą graficzną? Po amatorskich nagraniach typu off-screen trudno wyrokować. Trzeba jednak pamiętać, że producent zdecydował się wydać swoją grę na PlayStation 4 oraz Xboksie One, ale również na starszych konsolach oraz komputerach PC. Decyzja ta podyktowana - z pewnością - chęcią dotarcia do jak największej liczby użytkowników, wymusza pewne ustępstwa w poziomie oprawy graficznej.

Na koniec warto podkreślić, że Resident Evil: Revelations 2 pierwotnie wydany zostanie w formie epizodycznej. Z początkiem przyszłego roku historię poznamy w formie odcinków, aby w pewnym momencie na półkach sklepowych zobaczyć cały sezon. Orientacyjna cena zestawu to około 100 złotych. Czy muszę dopytywać się o zainteresowanie?


Sprawdź także:
Resident Evil: Revelations 2

Resident Evil: Revelations 2

Premiera: 24 lutego 2015
PC, PS3, PS4, XBOX 360, XBOX ONE

Resident Evil: Revelations 2 to kontynuacja gry z 2012 roku. za produkcję odpowiada zespół firmy Capcom, którego trzon stanowią deweloperzy pracujący przy pierwszym Revel...

Dodaj Odpowiedź
Komentarze (15 najnowszych):
0 kudosfebra1976   @   14:03, 23.09.2014
Uuu. Jest brudno, obskurnie, no i kupę krwi, brrr. Podoba mi się.
0 kudosPabloMG   @   14:24, 23.09.2014
Im więcej widzę fragmentów rozgrywki z RE Revelations 2 to tym mniej mi się podoba, zombiaki wrócił ale za szybko się poruszają, przełączanie między bohaterkami to dobre rozwiązanie ale dalej jakoś nie widzi mi się co-op, co ciekawa nóż jak i paczka naboi ma podobny wygląd do tych jakie był użyte w Code Veronica.
0 kudosfebra1976   @   16:33, 23.09.2014
Cytat: PabloMG
Im więcej widzę fragmentów rozgrywki z RE Revelations 2 to tym mniej mi się podoba, zombiaki wrócił ale za szybko się poruszają,

Moim zdaniem jest za wcześnie by mówić że gra będzie dobra czy nie. Możliwe że szybkość poruszania się zombie dostosowano do umiejętności postaci. Zresztą to ma być survival horror, a nie beztroska przechadzka z rzezią zombie w tle. Jeżeli mamy utyskiwać na nowego residenta to niech dadzą więcej game-play'u, bo na podstawie tego co dotychczas widziałem trudno wyrobić sobie porządną ocenę.
0 kudosPabloMG   @   17:38, 23.09.2014
febra1976 @ podejrzewam że szybkość poruszania zombiaków została zwiększona żeby dodać większą dynamikę do rozgrywki (nawiązanie do RE5) w starszych częściach zombiaki były wolniejsze to było lepsze rozwiązanie, zapewne Capcom nie wyda dema więc trzeba będzie się posiłkować fragmentami rozgrywki i wyciągnąć wnioski czy gra podoba się czy nie.
0 kudosFox46   @   21:21, 23.09.2014
Zapewne tak by gra jakoś nabrała tępa mimo to trochę mi się to nie podoba.
0 kudosfebra1976   @   21:23, 23.09.2014
Cytat: PabloMG
w starszych częściach zombiaki były wolniejsze to było lepsze rozwiązanie
To jest Twoja subiektywna ocena, w starych residentach strzelało się stojąc, tak więc zbyt szybki przeciwnik robiłby nam często kuku. Co miało by negatywny wpływ na jakość rozgrywki. Obecnie nasi protagoniści są bardziej mobilni, więc zbyt wolny przeciwnik nie powodowałby takiego dreszczyku emocji. Seria nie może utknąć z rozwiązaniami w latach dziewięćdziesiątych, to było by nudne. Stagnacja jest gorsza od nawet nie trafionego rozwoju, capcom może w końcu zacznie iść w dobrym kierunku. Może w końcu znajdzie ten złoty środek gdzie starzy fani i mainstream znajdą coś dla siebie.
0 kudosPabloMG   @   21:36, 23.09.2014
febra1976 @ bym wolał rozwój w kierunku RE4 niż RE5, nigdy nie sądziłem że będę przeciwko dużemu naciskowi na akcję, niby seria ma wrócić do korzeni to jest raczej nie możliwe, co ważne RE Revelations jest bliższe RE4 a RE Revelations 2 będzie bliższe RE5.
0 kudosFox46   @   13:31, 24.09.2014
Cytat: PabloMG
febra1976 @ bym wolał rozwój w kierunku RE4 niż RE5, nigdy nie sądziłem że będę przeciwko dużemu naciskowi na akcję, niby seria ma wrócić do korzeni to jest raczej nie możliwe, co ważne RE Revelations jest bliższe RE4 a RE Revelations 2 będzie bliższe RE5.


Dokładnie jak już pisał LUCAS-AT CAPCOM nigdy nie zrozumie i chyba nigdy nie powróci do swoich dawnych korzeni, nie ma co okłamywać że Resident Evil nigdy nie wróci do tego czym było kiedyś. Pozostaje nam czekać że może za 20 lat wyda CAPCOM coś podobnego na wzór(przykład) Wasteland powrót do korzeni pod nazwą RESIDENT EVIL. Z tym że wtedy minęło ćwierć wieku.... Czy to znaczy że aby dostać dobrą kontynuację 1:1 jak dawniej trzeba będzie czekać ćwierć wieku.....

Cytat: febra1976
tak więc zbyt szybki przeciwnik robiłby nam często kuku. Co miało by negatywny wpływ na jakość rozgrywki.

No popatrz Szczęśliwy w pierwszym Residencie dosłownie takie kuku nam robił HUNTER jak nam wyskakiwał zza winka i odcinał nie raz głowę (jak i wiele innych przypadków). No tak ale wtedy nie było niedzielnych graczy, czy ludzi stękających "Ale ta gra jest za trudna!!"

Cytat: febra1976
w starych residentach strzelało się stojąc

Co stoi na przeszkodzie by do tego powrócić, ja ci odpowiem .... niedzieli zasrani gracze Poirytowany
0 kudosfebra1976   @   18:46, 24.09.2014
Cytat: Fox46
Cytat: febra1976
w starych residentach strzelało się stojąc

Co stoi na przeszkodzie by do tego powrócić, ja ci odpowiem .... niedzieli zasrani gracze

Tylko ci "Niedzielni zasrani gracze" mają jedną bardzo ważną dla deweloperów cechę- portfel a w nim pieniądze które mogą wydać na ich produkcję.
Kto słyszał o RE1? Wszyscy, starzy i młodzi gracze.
Kto grał w RE 1? Starzy gracze i promil młodych.
Kto jest przyszłością dla deweloperów? Młodzi, ponieważ ciągle są nowi.
Więc kto jest targetem dla capcomu czy innego dużego producenta, takie stare byki jak ja? Nie sądzę
0 kudosPabloMG   @   18:59, 24.09.2014
Fox46 @ mówiąc o klasycznych rozwiązaniach już się słyszy narzekania na RE Remastered HD że sterowanie jest złe, na ograniczoną amunicje oraz małą liczbę pojemników z tuszem do zapisu gry, że poziom trudności jest za wysoki to będzie prawdziwy survival dla niektórych młodszych graczy Szczęśliwy
Dodaj Odpowiedź