City 17 z Half-Life 2 na silniku Unreal Engine?

Half-Life 2 to jedna z tych gier, które jeszcze przez długi czas będą wspominane przez graczy z całego świata.

@ 03.04.2014, 13:52
Marcin "bigboy177" Trela
Czasem coś piszę, czasem programuję, czasem projektuję, czasem robię PR, a czasem marketing... wszystko to, czego wymaga sytuacja. Uwielbiam gry, nie cierpię briefów reklamowych!
pc

City 17 z Half-Life 2 na silniku Unreal Engine?

Half-Life 2 to jedna z tych gier, które jeszcze przez długi czas będą wspominane przez graczy z całego świata. Ci bardziej obeznani starają się też dzieło firmy Valve zmieniać i modyfikować tak, aby utrzymać je przy życiu i ciągle zachęcać do zabawy nowych graczy. Właśnie taki cel założył sobie twórca projektu Half-Life 2: City 17.

Jak sama nazwa wskazuje, jest on mocno związany z historią Gordona Freemana i jego perypetiami w City 17. Jego twórcą jest użytkownik forum Polycount, posiadający login Logithx. Postanowił on wprowadzić do klasyka Valve zupełnie nową jakość i dlatego stara się odtworzyć Half-Life 2 na silniku Unreal Engine. W chwili obecnej pracuje na trzeciej wersji tegoż narzędzia, ale planuje przenieść się na Unreal Engine 4, by osiągnąć jeszcze lepsze rezultaty.

W niniejszej wiadomości znajdziecie kilka screenów ukazujących prace Logithx'a, a poniżej mamy też jego oświadczenie.

City 17 z Half-Life 2 na silniku Unreal Engine?
"Pracuję nad środowiskiem City 17 w UDK, wiele rzeczy wciąż jest do zrobienia, jak np. przygotowanie wszystkich elementów zewnętrznych, wnętrza pociągów i mniejsze modele (monitory oraz rekwizyty) ale wtedy Epic wydało UE4, w pełni chwały".

"Zostawię więc ten projekt i przeniosę wszystko do Unreal Engine 4. Zajmie to jednak trochę czasu. Pamiętajcie, że na fotkach jest wiele elementów zastępczych: modeli / tekstur / oświetlenia - sporo rzeczy jest wybrakowanych. Nie mogę się doczekać, aż zacznę pracować z UE4".


Niestety nie wiadomo, czy twórca chce przygotować same okolice stacji, czy całe City 17. Możliwe też, że wymodeluje kompletną grę. Mogłoby to być naprawdę wspaniałe. Dlatego też, jak tylko dowiemy się czegoś więcej, będziemy informować.

City 17 z Half-Life 2 na silniku Unreal Engine?

Sprawdź także:
Half-Life 2

Half-Life 2

Premiera: 16 listopada 2004
PC

Half-Life 2 to kontynuacja niezwykle popularnej strzelanki, stworzonej przez firmę Valve, a opublikowanej przez Vivendi Universal Games.Tytuł ponownie przedstawia losy Go...

Dodaj Odpowiedź
Komentarze (15 najnowszych):
0 kudosFox46   @   14:51, 03.04.2014
No niewidem czy cała gra, skoro jest sam i jedna stację robi już od dłuższego czas, to pomyśleć ile zajęło by mu całość. Nawet twórcy Black Mesy było ich kilku a ile im zeszło zrobienie remaku ?? kilka lat !!.

Więc raczej będzie to tylko taki pokaz możliwości silnika UE4 niż cała gra, kto wie może po tej takiej zajawce stacji ktoś mu zechce pomóc w zrobieniu całej gry na UE4.
0 kudosIgI123   @   15:14, 03.04.2014
City 17 miało niesamowity klimat, wielka w tym zasługa silnika Source. Bardzo jestem ciekaw jak to będzie wyglądało na Unreal Engine.
0 kudosraziel91   @   15:41, 03.04.2014
Fox kilka lat to tam czort . Tak czy siak powstanie szybciej niż Episode 3 XD
0 kudosPowlSiz   @   16:01, 03.04.2014
Całkiem ładne, zwłaszcza te pociągi Uśmiech
0 kudosKrru   @   08:27, 04.04.2014
Screeny przedstawiają się świetnie. Chętnie zagrałbym w Half-Life 2 na silniku Unreal Engine 4.
0 kudoskwintus   @   20:11, 08.04.2014
Powiem szczerze ze jak zobaczyłem screeny , pomyślałem o METRO LAST LIGHT .
Ogólnie to fajnie wygląda .
Dodaj Odpowiedź