South Park: Kijek Prawdy (PC)

ObserwujMam (48)Gram (9)Ukończone (38)Kupię (4)

Kody do South Park: Kijek Prawdy (PC)


bigboy177 @ 19:35 31.03.2014
Marcin "bigboy177" Trela
Czasem coś piszę, czasem programuję, czasem projektuję, czasem robię PR, a czasem marketing... wszystko to, czego wymaga sytuacja. Uwielbiam gry, nie cierpię briefów reklamowych!

Normalnych kodów do gry South Park: Kijek Prawdy niestety nie ma, ale nic nie stoi na przeszkodzie, aby w przypadku wersji przeznaczonej dla komputerów PC skorzystać z jednego z trainerów. Poniżej prezentujemy natomiast garść wskazówek, które powinny ułatwić Wam rozgrywkę.


Łatwe punkty doświadczenia oraz kasa (działa też na PS3 i X360):

Idź do City Wok. Przed sklepem znajdziesz dwóch dzieciaków przebranych za elfy. Zaatakuj ich, korzystając z normalnego ciosu (na PS3 "kwadrat", a na padzie X360 "X"). Jako że przeciwników jest tylko dwóch, będziesz w stanie szybko się z nimi uporać i zarobić punkty doświadczenia oraz kasę. Kiedy walka dobiegnie końca wejdź do City Wok i zwróć, wychodząc na zewnątrz. Dzieciaki powinny się znowu pojawić, a ty możesz ponownie z nimi zawalczyć. Zgromadzone przedmioty sprzedaj w Jimbo's Guns. W sklepie dostępna jest też jedna z najlepszych broni w grze, "Sweet Katana", wymagająca 14 poziomu doświadczenia.

Uwaga: jeśli dzieciaki przed City Wok się nie pojawią, spróbuj wejść ponownie do sklepu. Pamiętaj także o zbieraniu pozostawionych przez nich przedmiotów, inaczej przestaną oni respawnować.


Lokalizacja Chinpokomon-ów:

Podczas przemierzania świata gry:

1. Furry Cat - jest na drzewie w ogrodzie Kenny'ego.

2. Stegmata - jest w garażu Kyle'a. Jeśli nie możesz się do niego dostać, klucz znajduje się w domu Kyle'a.

3. Pengin - jest w garażu Cartman'a. Klucz do garażu znajduje się w jego domu.

4. Monkay - jest w domu Butter'a. Znajduje się w pokoju z plakatami "Mega" oraz "Bill Won't Run".

5. Chu-Chu Nezumi - jest na drzewie, w pobliżu Twojego domu - zestrzel go.

6. Vamporko - idź do Community Center i skorzystaj z Sondy Obcych aby teleportować się na boisko do koszykówki. Znajdźka leży na boisku.

7. Gophermon - po zdobyciu poprzedniego Chinpokomona idź do pokoju dla mężczyzn w
Community Center. Znajdźka znajduje się w boksie biurowym.

8. Cosmonewt - idź do Stark's Pond i skorzystaj z Sondy Obcych, aby dostać się do UFO na środku jeziora. Znajdźka jest we wnętrzu UFO.

9. Rabbitech - idź na komisariat policji, a następnie do pomieszczenia z dowodami na drugim piętrze. Wejdź po drabinie do góry, aby dostać się do znajdźki.

10. Sna-Kat - jest na drzewie po lewej stronie kamiennej ścieżki City Hall. Zestrzel go aby zabrać.

11. Accountafish - idź na pocztę i weź klucz z jednej z szafek. Teraz idź do News Office Gazette i poszukaj małego szybu wentylacyjnego po prawej. Wejdź do środka aby znaleźć przedmiot.

12. Gerbitoad - po zdobyciu poprzedniego Chinpokomona wejdź do kanałów, a znajdźka będzie zaraz obok modelu domu.

13. Biebersaurus - po zdobyciu poprzedniego Chinpokomona idź do podziemnej jaskini, aby znaleźć dużą, popękaną, świecącą skałę, którą można zniszczyć korzystając z Nagasaki. Wejdź do środka małej dziury aby znaleźć kolejny Chinpokomon.

14. Fatdactyle - po zdobyciu Biebersaurus'a idź do Kina i poszukaj znajdźki w Butce do Bookowania (Booking Booth). Musisz ją zestrzelić.

15. Terribovine - idź do kawiarni Tweak Bros. i zmniejsz się, aby przejść pod ławką na zewnątrz i zebrać znajdźkę.

16. Ferasnarf - najpierw ukończ zadanie poboczne dla Mr. Mackey'a, aby otrzymać klucz do magazynu numer 221 (Storage Unit #221). Potem idź do U-Stor-It Facility i wejdź na szczyt śmietnika, aby uwolnić drabinę. Wejdź po drabinie w górę i zejdź po drugiej stronie. Wejdź do magazynu numer 221 aby znaleźć przedmiot na wysokiej półce, w czerwonym pudełku. Musisz je zestrzelić.

17. Roo-stor - po zdobyciu poprzedniego Chinpokomona otwórz magazyn numer 223 (klucz znajdziesz w pokoju Butter'a). Wejdź po drabinie aby znaleźć przedmiot na szarym szybie wentylacyjnym - musisz ją zestrzelić.

18. Velocirapstar - idź do domu Tokena, aby znaleźć ją w otwartym oknie. Musisz ją zestrzelić.

19. Brocorri - idź do Tower Of Peace, aby znaleźć ją zamarzniętą w pobliżu posągu Smoka. Musisz ją stopić, aby się do niej dostać.

20. Lambtron - wejdź do City Wok i zaakceptuj zadanie poboczne od Mr. Kim, aby otrzymać klucz zza lady. Po zdobyciu klucza idź na drugie piętro Tower Of Peace, aby znaleźć przedmiot w latarni ponad balkonem, po prawej stronie. Musisz go zestrzelić.

21. Flowerpotamus - znajduje się na półce w środku Skeeter's Bar.


Podczas wykonywania zadań

22. Poodlesaurus Rex - gdy pierwszy raz jesteś w szkole, poszukaj srebrnej kratki na suficie. Otwórz ją, aby dostać znajdźkę.

23. Roidrat - idź na strych Jimmy'ego, aby znaleźć przedmiot obok butelek i skrzynek.

24. Beetlebot - na samym końcu poziomu, w którym zostajesz porwany przez obcych, dotrzesz do monitorów zamontowanych na ścianie. Wśród nich będzie znajdźka. Musisz ją zestrzelić.

25. Gunrilla - idź do centrum dowodzenia (Command Center) i poszukaj na górze szafek po lewej stronie tablicy.

26. Donkeytron - po wróceniu do szkoły, poszukaj po prawej stronie aby znaleźć kuchenkę. Użyj pierdu aby wysadzić drzwi i znaleźć przedmiot.

27. Pterdaken - po zdobyciu poprzedniej znajdźki, idź na drugie piętro szkoły i otwórz szafki, aby znaleźć kolejnego Chinpokomona. Musisz go zestrzelić.

28. Fetuswami - w klinice aborcyjnej (Abortion Clinic) użyj ognia, aby wysadzić granat w ręce martwego żołnierza, zanim zbliżysz się do karabinu. Wtedy zmniejsz się i wejdź w mały otwór, aby zdobyć znajdźkę.

29. Mouse-Tik - idź do Kryjówki Dziewczyny (Girl's Hideout), zaraz po wykonaniu zadania "Recruit The Girls". Po krótkiej scence przerywnikowej będziesz w środku. Popatrz w lewo, aby znaleźć Chinpokomona.

30. Shoe - idź do Wieży Clyde'a (Clyde's Tower), ale zanim wejdziesz do środka zobaczysz mały teleport, który zabierze Cię na dach. Znajdźka leży na widoku, na pewno ją zauważysz.


Alternatywne zakończenie:

Pokonaj Craiga, a potem poprowadź przyjaciół do zamku. Wejdź do środkowego korytarza, a zacznie się scenka przerywnikowa, w której dowiadujesz się, że musisz się zmniejszyć i wejść do tyłka Mr. Slave'a. Po scence opuść pomieszczenie, aby zobaczyć alternatywne zakończenie gry.

Walka z ukrytym bossem:

Po tym, jak porwie Cię UFO, na statku znajdziesz audio logi. Posłuchaj wszystkich, aby odblokować sekretnego bossa, nazwanego Roshambo na końcu questa.


I to by było na tyle. Jeśli znacie jakieś tricki albo podpowiedzi, piszcie w komentarzach poniżej. Uzupełnimy wówczas niniejsze zestawienie.

Screeny i filmy z South Park: Kijek Prawdy (PC)
Dodaj Odpowiedź
Komentarze (15 najnowszych):


Powyższy wpis nie posiada jeszcze komentarzy. Napraw to i dodaj pierwszy, na pewno masz jakąś opinię na poruszany temat, prawda?