Dragon Age II: Dziedzictwo (PC)

ObserwujMam (22)Gram (4)Ukończone (14)Kupię (4)

Kody do Dragon Age II: Dziedzictwo (PC)


MicMus123456789 @ 21:45 24.10.2011
Michał "MicMus123456789"

Wykonuj opisane poniżej czynności:

1) Utwórz skrót na pulpicie do pliku DragonAge2.exe, którego domyślna lokalizacja to:
C:\Program Files\Dragon Age 2\bin_ship

2) Kliknij na skrócie prawym przyciskiem myszy i wybierz Właściwości. Zmodyfikuj teraz zawartość pola Element docelowy, na samym końcu dopisując –enabledeveloperconsole.

Przykład:
"C:\Program Files\Dragon Age 2\bin_ship\DragonAge2.exe" -enabledeveloperconsole

3) Odszukaj miejsce, w którym przechowywane są zapisane stany gry. Ich domyślna lokalizacja to:
C:\Documents and Settings\nazwa_użytkownika\Moje dokumenty\BioWare\Dragon Age 2

4) Otwórz katalog Settings i przystąp do edycji pliku o nazwie KeyBindings.ini, wykorzystując do tego celu zwykły Notatnik.

5) Odszukaj linijkę:
OpenConsole_0=Keyboard

Musisz teraz zadecydować jaki klawisz będzie aktywował konsolę gry. Przykładowo, jeżeli chcesz żeby był to klawisz Q, to linijka musi wyglądać następująco:

OpenConsole_0=Keyboard::Button_Q

Istotne jest oczywiście to żeby wybrać klawisz, który nie sprawuje żadnej innej funkcji!

6) Zapisz zmiany w pliku KeyBindings.ini i uruchom grę.

W dowolnym momencie rozgrywki wciśnij wybrany wcześniej klawisz (w omówionym powyżej przykładzie było to Q), dzięki czemu uaktywnisz konsolę gry. Możesz już wpisywać przedstawione poniżej hasła (nie będą się one pojawiały na ekranie, tak więc nie możesz się pomylić):

runscript addmoney x – otrzymanie x złota (zamiast x musisz wpisać jakąś konkretną wartość, np. 100)
runscript addxp x – dodanie x punktów doświadczenia członkom drużyny
runscript chargen mage – przekształcenie się w maga na drugim poziomie doświadczenia
runscript chargen rogue – przekształcenie się w łotrzyka na drugim poziomie doświadczenia
runscript chargen warrior – przekształcenie się w wojownika na drugim poziomie doświadczenia
runscript dbg_setattrib x y – zwiększenie na jedną minutę wartości atrybutu x o y punktów (zamiast x musisz wpisać oryginalną angielską nazwę atrybutu, a zamiast y dowolną wartość, np. 10)
runscript healplayer – jednorazowe leczenie wybranych postaci
runscript injury remparty – usunięcie trwałych ran z pasków zdrowia członków drużyny
runscript killallhostiles – zabicie wszystkich okolicznych przeciwników
runscript pc_immortal – nieśmiertelność
runscript zz_app_debug – dokonanie zmian w relacjach z członkami drużyny (modyfikacje przeprowadza się w podobnym menu do tego, które wykorzystywane jest do odbywania rozmów)
runscript zz_dae_debug – dodanie nowego członka do drużyny
runscript zz_upgrade – wywołanie okna zaklinania przedmiotów

Screeny z Dragon Age II: Dziedzictwo (PC)
Dodaj Odpowiedź
Komentarze (15 najnowszych):


Powyższy wpis nie posiada jeszcze komentarzy. Napraw to i dodaj pierwszy, na pewno masz jakąś opinię na poruszany temat, prawda?