Support L:HoG

Offline
optim //grupa Mieszczanie » [ Stajenny (exp. 38 / 50) lvl 4 ]0 kudos
Error Report:
Error String: DX9_DeviceRecover: #D3DERR_INVALIDCALL
Global Error String:Realod Error:KEYBOARDSHORTCUT51.TXT
RessourceReload String: Text Reload:37373694
Entity Reload String:
Ressource Reload String:
Version:Version 1.02b

w moim przypadku to jest przyczyna dlaczego mi L:HoG wykracza sie. z ciekawosci sprawdzilem w pliku keyboard.txt co to za skrot 51 (jesli dobrze zrozumialem o co jemu chodzi) i owego skrotu nie posiadam.



Offline
TechlandSupport //grupa MiastoGier.pl » [ Pomoc Techniczna Techland ]0 kudos
Witam

Proszę o dokładniejszy opis problemu tzn. kiedy się "wykrzacza" i co ma pan przez to na myśli, zawieszenie gry, samoczynne wyjście do Windowsa. Poproszę jeszcze o konfigurację sprzętową i o informację czy próbował pan rozwiązania które zostało przedstawione w naszym poście powyżej.

Pozdrawiam
Życzę miłego dnia.

Offline
optim //grupa Mieszczanie » [ Stajenny (exp. 38 / 50) lvl 4 ]0 kudos
Cytat: TechlandSupport
Witam

Proszę o dokładniejszy opis problemu tzn. kiedy się "wykrzacza" i co ma pan przez to na myśli, zawieszenie gry, samoczynne wyjście do Windowsa. Poproszę jeszcze o konfigurację sprzętową i o informację czy próbował pan rozwiązania które zostało przedstawione w naszym poście powyżej.

Pozdrawiam
Życzę miłego dnia.


Najczesciej kiedy poruszam sie do przodu lub klikam na jakis schowek to wywala mnie do windowsa bez zadnego ostrzezenia (nie ma zadnego komunikatu, ten jest z folderu gry z pliku error).
Konfiguracja:
Pentium 4 2,4GHz HT
DDR Dual1,5 Gb RAM
GF 7600 GT 256MB DDR3
Windows XP Sp2
Plyta glowna: Gigabyte 8IPE1000

Offline
shatter //grupa Mieszczanie » [ Niewolnik (exp. 7 / 10) lvl 1 ]0 kudos
Mam klopot z grafika w Legend.

Dzis nabylem gre i wszystko byloby ok gdyby nie dosc uciazliwa dolegliwosc. Cos jest u mnie nie tak z grafika na ekranie gry (w menu i podczas animacji jest ok).

Na ekranie pojawiaja sie czarne kwadraty jednakowej wielkosci w losowych miejsach. Jest to bardzo uciazliwe, bywa ze jest ich migaczacych i zmieniajacych non stop miejsce na ekranie nawet kilkadziesiat. Najwieksze nasilenie jest w podziemiach - i tam o dziwo 95% ich pojawia sie tylko na "scianach" jaskin, a sporadycznie ktorys wskoczy na srodek ekranu. Na powierzchni pojawiaja sie gdziebadz, co pokazuje na screenie ponizej. Jest ich na nim malo, akurat tyle udalo sie uchwycic.



Obrazek



Aktualizacja sterownikow do grafiki tylko nasilila ten problem.

W innych grach jest wszystko w najlepszym porzadku.

Nie spotkalem sie z tym problemem w watkach dotyczacych tej gry, dlatego pisze tu o tym. Moze odpowiada za to ktoras z opcji sterownika?

W grze i jej dosc ubogich opcjach graficznych zmienialem rozdzielczosc, ustawialem rozne opcje cieni czy tekstur i nic nie pomaga. Gra oczywiscie legalna.

Karta graficzna to GF 7900GS 256mb.

Mam nadzieje ze jest mnie ktos w stanie nakierowac na rozwiazanie tego problemu, nie chcialbym by okazalo sie ze wyrzucilem 70 zeta w bloto, a jeszcze bardziej nie chcialbym stracic okazji do pogrania w fajna jak sadze gre.

/edit
Generalnie na powierzchni kwadraty ukladaja sie wokol pola gry w elipse, niejako otaczaja w pewnej odleglosci centrum ekranu. Nie wyglada to na przypadkowe ulozenie.

Offline
shatter //grupa Mieszczanie » [ Niewolnik (exp. 7 / 10) lvl 1 ]0 kudos
Kombinowalem juz z wszelkimi opcjami gry - rozne konfiguracje ustawien od najnizszych do najwyzszych. Artefakty wystepuja w kazdej rozdzielczosci, niezaleznie od ustawien jakosci tekstur czy cieni.

W opcjach sterownika NVidii wlaczalem wi wylaczalem wiekszosc tego co sie da, bez efektu, wciaz to samo.

Oczywiscie dzieje sie tak tylko w tej grze.

Co nowego zauwazylem to to ze jak chwile pogram to jest ich coraz wiecej, po pewnym czasie sa wszedzie gdzie tylko cos ruchomego - drzewa, trawa, postac, lezace ciala ubitych itp. Po chwili "gry" ekran zaczyna sie czernic od tego cholerstwa.

Pre osob powoluje sie tu na wolne dzialanie gry. U mnie o dziwo dziala w miare plynnie, ale te artefakty grafiki uniemozliwiaja jakakolwiek probe gry.

Pelen config kompa (moze to na cos kogos nakieruje)

XP SP2
plyta : Asus P5WD2 Premium (3 PCI, 1 PCI-E x1, 2 PCI-E x16, 4 DDR2 DIMM, Audio, Dual Gigabit LAN, IEEE-1394)
proc : Intel Pentium 4 506, 2676 MHz (20 x 134)
ram : 2gb
graf : GeForce 7900 GS (sterowniki : nv4_disp (6.14.11.6921 - nVIDIA ForceWare 169.21))

Offline
TechlandSupport //grupa MiastoGier.pl » [ Pomoc Techniczna Techland ]0 kudos
@optim[/b:842a9323eb]

Proszę przeczytać naszą odpowiedź w tym temacie:
https://www.miast(...)ml#76824


@shatter[/b:842a9323eb]

Kwadraty pojawiają się od razu po włączeniu gry czy może jak Pan już chwile pogra? Podkręcał pan kiedyś kartę graficzną RAM-y lub procesor?

Problemem może być uszkodzenie pamięci na karcie lub pamięci RAM, proszę sprawdzić inne wymagające gry czy działają prawidłowo a pamięć ram może pan przetestować programem 'MemTest'[/i:842a9323eb]

Kontrolnie może pan jeszcze wyłączyć wszystkie niepotrzebne usługi oraz progrmy działające w tle. (w temacie było opisywane jak to zrobić)

Offline
shatter //grupa Mieszczanie » [ Niewolnik (exp. 7 / 10) lvl 1 ]0 kudos
TechlandSupport - po wlaczeniu gry jest wszystko ok, animacja przechodzi, wchodzi do menu - nadal nie ma zadnych objawow. W momencie wybrania "kontynuuj" - gra laduje obraz wczytywania save - pojawia sie postac i ekwipunek - I JUZ W TYM MOMENCIE mozna zaobserwowac te artefakty. Ale tylko na postaci - tam gdzie jest obraz 3D, (na ekwipunku nie wystepuja). Podobnie jest podczas gry - chocby ich "latalo" nawet z dwie setki na ekranie gry, to po wlaczeniu paneli gry (np ekwipunek) to w tych miejscach ich nie ma. Po wyjsciu do menu oczywiscie tez nie wystepuja.

Wystepuja tylko na generowanym obrazie 3D. Wyglada to na ewidentny blad w obsludze tej karty graficznej, badz zla obsluge sterownika... tym bardziej ze jego aktualizacja wyraznie nasilila problem. Mialem nadzieje znalezc w opcjach graficznych (jak to czesto bywa w grach) opcje regulacji roznych parametrow generowanej grafiki, ale ta gra pod tym wzgelem jest wyjatkowo uboga - a jak wczesniej piosalem zadne regulacje tym co jest dostepne nie pomagaja.

Co do testowania pamieci karty - tego nie zrobilem jeszcze (jak wroce z pracy to nie omieszkam) ale nie sadze by to bylo powodem - inne dosc wymagajace gry zachowuja sie calkiem poprawnie.

Co do wylaczenia innych aplikacji - itp - oczywiscie takie rzeczy probowalem zanim zglosilem problem.

Aha i jeszcze odpowiedz na pytanie o nasilenie efektow z biegiem gry. Rozmiem kontekst pytania - zaleznosc ich ilosci od temperatury, ale niestety odpowiedz jest pozytywna tylko w polowie. tzn :

TAK, im dluzej "gram" tym wiecej artefaktow. Na poczatku kilka, potem z biegiem czasu ich przybywa.

i

NIE, nie sadze by temperatura wplywala na ich ilosc - wyjscie do menu i natychmiastowe rozpoczecie gry ponownie powtarza efekt - najpierw kilka, potem kilkanascie itd az do efekty plagi szaranczy.

Jak pisalem wczesniej - na ich ilosc wydaje sie bardzioej wplywac otoczenie - tzn np ja drodze sie nie pojawiaja, ale jak lezy na niej jakis obiekt - np ubity goblin to sa w tym miejscu. Ewidentne bledy w obsludze silnika 3D

Wciaz licze na pomoc ...

Liczba czytelników: 475821, z czego dziś dołączyło: 1.
Czytelnicy założyli 53801 wątków oraz napisali 675881 postów.