Support L:HoG

Offline
prezesadi //grupa Mieszczanie » [ Niewolnik (exp. 2 / 10) lvl 1 ]0 kudos
Mam pytanie czy jest szansa że będę mógł pograć na tym sprzęcie w Legend a jeśli już to na jakich detalach ???. Dodam że Wiedźmin działa mi sprawnie (oprócz Wyzimy Handlowej) a i w LOKIEGO po zmniejszeniu detali grało się całkiem dobrze chociaż czasami potrafiło się solidnie przyciąć.

Mój Sprzęt:

Intel Pentium IV 2.4 Ghz
1.5 GB RAM
GALAXY GeForce 7300 GT 256MB DDR3 (500/1400)



Offline
Kruk777 //grupa Mieszczanie » [ Chłop (exp. 11 / 20) lvl 2 ]0 kudos
[quoteSzczęśliwye543461bd="prezesadi"]Mam pytanie czy jest szansa że będę mógł pograć na tym sprzęcie w Legend a jeśli już to na jakich detalach ???. Dodam że Wiedźmin działa mi sprawnie (oprócz Wyzimy Handlowej) a i w LOKIEGO po zmniejszeniu detali grało się całkiem dobrze chociaż czasami potrafiło się solidnie przyciąć.

Mój Sprzęt:

Intel Pentium IV 2.4 Ghz
1.5 GB RAM
GALAXY GeForce 7300 GT 256MB DDR3 (500/1400)[/quoteSzczęśliwye543461bd]

Będzie ciąć

Offline
Kruk777 //grupa Mieszczanie » [ Chłop (exp. 11 / 20) lvl 2 ]0 kudos
Cytat: prezesadi
hmm mam nadzieję że na minimalnych będę mógł zagrać


Będę musiał cie zmartwić... Mam nieco lepszy komputer i mi tnie. Chociaż jest rada i mi pomogła zobacz do tematu DLACZEGO TAK SIĘ DZIEJE Z LEGEND? I przeczytaj o pewnym sterowniku mi pomogło!!! Uśmiech Pozdro.

Offline
krzywy_jas //grupa Mieszczanie » [ Niewolnik (exp. 2 / 10) lvl 1 ]0 kudos
Cytat: Arthandas
AGEIE (miałem już zainstalowaną wcześniej) mam w wersji 7.07.24 a stery do płyty głównej intel chipset device utility 8.3.1.1009

Jeśli to coś pomoże to tu jest raport błędu, który znalazłem w katalogu z grą:

Error String: DX9_ModelSet: Cannot lock Vertex Buffer
Global Error String:Realod Error:FAIRY_CAVE5.WAV
RessourceReload String: Text Reload:35783159
Entity Reload String:
Ressource Reload String:
Version:Version 1.02b

-------------------------------------------------
Miałe dokładnie ten sam problem co ty i rozwiazałem go zmiana sterowników w karcie graficznej bo wczesniej miałem inne stery firmy omega bo potrzebne mi były do gry medall of honor a teraz zmieniłem na orginalne producenta a mam grafike radeonaX1650

Offline
krzywy_jas //grupa Mieszczanie » [ Niewolnik (exp. 2 / 10) lvl 1 ]0 kudos
Cytat: krzywy_jas
[quoteSzczęśliwyc33232d8f="Arthandas"]AGEIE (miałem już zainstalowaną wcześniej) mam w wersji 7.07.24 a stery do płyty głównej intel chipset device utility 8.3.1.1009

Jeśli to coś pomoże to tu jest raport błędu, który znalazłem w katalogu z grą:

Error String: DX9_ModelSet: Cannot lock Vertex Buffer
Global Error String:Realod Error:FAIRY_CAVE5.WAV
RessourceReload String: Text Reload:35783159
Entity Reload String:
Ressource Reload String:
Version:Version 1.02b[/quoteSzczęśliwyc33232d8f]
-------------------------------------------------
Miałe dokładnie ten sam problem co ty i rozwiazałem go zmiana sterowników w karcie graficznej bo wczesniej miałem inne stery firmy omega bo potrzebne mi były do gry medall of honor a teraz zmieniłem na orginalne producenta a mam grafike radeonaX1650 i pomoglo ale mam inny problem z gra wszystko ładuje mi sie spoko ale gdy chce właczyc gre to mam taki alert <Cannot read from temp.sha>i nie wiem co mam dalej z tym zrobic pozdrawiam i czekam na info w tej sprawie

Offline
meobius //grupa Mieszczanie » [ Niewolnik (exp. 2 / 10) lvl 1 ]0 kudos
Witam, mam taki problem z LHoG, gra po paru minutach sie wylacza, nie wiem dlaczego. Mam zainstalowane wszystkie najnowesze drivery. Wszystkie gry chodza bez zarzutu. Tylko z ta jest problem. Zainstalowany jest tez najnowszy D9c. Zainstalowalem najnowszy PhysX 7.11.13, co troche pomoglo gra wywalila sie po 20 min Szczęśliwy a nie po 5 jak w przypadku dodanego na plycie PhysX. W Dzieniku zdarzen znalazlem taki wpis, moze to cos pomoze:

Aplikacja powodująca błąd Legend.exe, wersja 0.0.0.0, sygnatura czasowa 0x47bd5977, moduł powodujący błąd Legend.exe, wersja 0.0.0.0, sygnatura czasowa 0x47bd5977, kod wyjątku 0xc0000005, przesunięcie błędu 0x0010a412, identyfikator procesu 0x124, godzina rozpoczęcia aplikacji 0x01c890da137ce3a2.

Dodam ze mam system Vista Home premium 32 bit


Z wszelka pomoc z gory dzieki Uśmiech

Offline
mkandefer //grupa Mieszczanie » [ Niewolnik (exp. 4 / 10) lvl 1 ]0 kudos
Witam wszystkich

Przede wszystkim chciałbym pogratulować świetnej gry, która mimo błędów, jest godnym następcą Diablo czy Titan Quest. Błędy, które mi udało się zauważyć:

- Wspominane wiele razy beczki, skrzynie itp. nie jest to błąd, lecz dobrze jakby zostało to poprawione

- Nieco niespotykaną w hack'n'slash'ach sytuacją jest, że nie można mieć i rękawic i pierścieni na dłoni (można wprawdzie to jakoś wytłumaczyć, ale nie w tym problem) jednak nie rozumiem już dlaczego bohater nie może nosić naraz dwóch pierścieni. To powinno zostać poprawione np. poprzez wprowadzenie dwóch kratek, slotów na pierścienie. W ten sposób i sprawa nie możności noszenia i rękawic i pierścieni także zostanie rozwiązana.

- Wydajność gry spada zawsze podczas animacji. Jest to o tyle dziwne, że później gra chodzi płynnie na maksymalnych detalach i maksymalnej rozdzielczości (mój komputer: Core2Duo 2,66 GHz + 4 GB Ram + ATI HD3850 256MB + Vista Business bez SP1). Podobno Legends ma problemy z SP1 do Visty - to prawda? Jeżeli tak to patch także powinien i to uwzględniać.

- Według mnie potwory nie powinny ścigać bohatera do upadłego. Gracz nie ma możliwości ucieczki przed nimi - chyba, że na drugi koniec mapy, ale tego nie sprawdzałem.

- Wbrew pozorom balans powinien także zostać doszlifowany. Mój wojownik na 6tym poziomie ma pewne problemy z goblinami rzucającymi toporami (początkowa faza rozgrywki), które w ilości większej niż 3 stanowią dosyć duży problem. [edit: chyba wiem, co jest nie tak - niestety w grze brak losowego przydzielania poziomów przeciwników do bohatera. Problem pojawia się, gdy podążymy całkowicie przeciwną ścieżką niż główne zadanie, wtedy też pojawiają się tam przeciwnicy, których praktycznie nie sposób pokonać na aktualnym poziomie doświadczenia. Jak się wróci na "odpowiednią" ścieżkę to pojawia się także i odpowiedni balans.]

- Postać dziwnie zachowuje się przy wskazaniu jakiegoś specjalnego miejsca (np. kryjówki, beczki czy NPC) - klik powoduje podejście do miejsca i brak jakiejkolwiek akcji. Trzeba drugi raz kliknąć, by wykonać czynność.

- Problem też może stanowić walka w zwarciu z kilkoma potworami naraz. Żeby zaatakować innego stwora trzeba ponownie najechać na przeciwnika (na początku trafić w skaczącą bestię) i trzymać klawisz myszy i tak do ostatniego żyjącego wroga. Może wprowadzenie możliwości naciśnięcia klawisza myszy (walka z jednym potworem) i po zabiciu wroga przeciągnięcie kursora na drugą bestię (automatyczne rozpoczęcie walki z drugim przeciwnikiem) byłoby dobrym rozwiązaniem?

- Nie wiem dlaczego, ale po kilku teleportacjach, znika cały interfejs gry (wszystkie ikony, paski oraz informacje o przeciwniku)

Narazie to tyle - jak coś zauważę jeszcze to z pewnością napiszę.

pozdrawiam

Offline
kaen //grupa Mieszczanie » [ Niewolnik (exp. 2 / 10) lvl 1 ]0 kudos
Dobrze.
Gra jest zabugowana jak sto nieszczęść, ale ponoć to jest dziś standard, jak mnie tu informują...

Wszystkie bugi przeżyłem, poza jednym:

Kiedy wchodzę do świątyni mądrości, zaraz obok bagna zamieszkanego przez 100% przerysowane z Tolkiena Elfy, znika mi minimapka i już nie wraca (restart, wyjście/wejście z podziemi, zwyzywanie gry od najgorszych - nie pomagają). Ktoś ma jakiś pomysł dlaczego i jak ją przywrócić? Bo nie mam ochoty szukać zejścia na czwarty poziom (gdzie jest kamień runiczny) po omacku (doszedłem do trzeciego i zabrakło mi cierpliwości - naturalnie teraz gra znowu je losowo wygeneruje).

[Spoiler - review]
To już koniec gry chyba?
- Fabuła - Diablo 2/Neverwinter Nights
- Poziomy i stwory - Diablo 2
- Czas gry - 6h? Może 8, nie liczyłem, ale kupiłem to w piątek, a nie jestem hardcorowym graczem.
- Optymalizacja - 8800 GT, 4GB Ram, Athlon5600+ i potrafiło chrupnąć.
- Testowanie: dajcie spokój. Zablokowane monstery, questy, które się nie zaliczają, znikająca postać, znikające monstery, skalowanie broni, amulety wiszące na głowie... Animacja ciosu kończącego (ze zbliżeniem i rotacją kamery) włączyła mi się RAZ (ale to nic, bo była beznadziejna). Przepraszam, ale tego się nie dało nie zauważyć przy testach. Partactwo, niestety.

Ogólnie fajnie, fajnie w ogóle. Przyjemna gra, ale żadne cudo. Widać muszę poczekać na hit z Techlandu.

Liczba czytelników: 475822, z czego dziś dołączyło: 2.
Czytelnicy założyli 53802 wątków oraz napisali 675882 postów.