Need for Speed: Most Wanted PC - komentarze



Offline
Konto skasowane //grupa Mieszczanie » [ Niewolnik (exp. 0 / 10) lvl 1 ]0 kudos
Cytat: Trybal
A co rozumiesz pod słowem chaotyczna bo ja nierozumiem.

Nie chodzi, że podważam Twojec zdanie, tylko o to, że nie wiem jak to wygląda w przykładach, według Cie.


chaotyczna mam na myśli to, że fabuła nie jest tak sprecyzowana jak ma to miejsce w przypadku most wanted. Ponadto MW nie wymagał jazdy po mieście w celu znalezienia wyscigu czego nie można powiedzieć o Underground 2. Jeśli już mówie o tej grze to powiem, że ma wiele minusów a kolejnym a zarazem najważniejszym jest, że poprostu prędzej czy później się nudzi, ja dla przykładu 4 razy podchodziłem do ukończenia kariery jednak za żadnym z tych razów nie przeszedłem, a kończyłem zazwyczaj na 60-70% i to nie ze względu na brak umiejętności ale na właśnie nudną fabułe i to nie jest tylko moje zdanie.

Offline
Giordano //grupa Stara Gwardia » [ Final Hamster (exp. 5500 / 7200) lvl 12 ]0 kudos
ta...
z jednej strony dobrze, że nie ma policji,m bo by mnie nie było stać na nowy wóz, a mega trainer mi nie działa Szczęśliwy (żart taki Dumny )
ale jednak... czegoś brak... same wyścigi to nie wszystko...

a oto mój screen z MW, przypadkowo zrobiony chyba nawet, a efekt fajny i taki... niecodzienny... ciekawe ujęcie po prostu


Obrazek




edit:
prawie zapomniałbym o najbardziej[/b:7b29d43d03] wymownym screenie ;)


Obrazek


mówi on chyba sam za siebie, nie trzeba nic przedstawiać Uśmiech

Offline
MagnuMpl //grupa Mieszczanie » [ Chłop (exp. 16 / 20) lvl 2 ]0 kudos
Cytat: Giordano
Cytat: MagnuMpl

Do tego ten system 'doganiania'...
MagnuM


ee...??
mam pytanie Uśmiech
co to jest?
Oo

Szczęśliwy


Sytem 'doganiania'. Oczywiście sam go tak nazwałem, mam nadzieję że słusznie. Już wyjaśniam.

Polega on na tym.. wytłumaczę na przykładzie. Przyjmijmy wyścig 1 vs. 1. Jesteśmy daleko z przodu stawki, ponieważ nasz rywal zatrzymał się na jakimś samochodzie jadącym z naprzeciwka. Chwilę potem, na mapie wyraźnie widać jak przeciwnik z dużą szybkością zbliża się do nas, żeby po niedługim czasie być zaraz za nami.
Inny przykład. To my zostaliśmy na jakiejś przeszkodzie i nasz przeciwnik wyraźnie wysunął się na przód. Gdy jesteśmy wystarczająco daleko nasz przeciwnik zaczyna wyraźnie zwalniać, żebyśmy mogli go dogonić.

Na tym polega system 'doganiania', który jest strasznie denerwujący na dłuższą metę, ale jest wiadome dlaczego został dodany do gry.
Jeden z powodów, to między innymi ułatwienie sobie pracy przez programistów, ponieważ nie musieli oni dopasowywać samochodów przeciwnika do gracza (mówię o mocy samochodów). Wystarczyło zaaplikować coś, co te samochody zwyczajnie do siebie wyrówna, i sprawa rozwiązuje się prosto i przyjemnie. Mam nadzieję, że wszystko jest jasne.
Oczywiście plusem jest to, że walka trwa przez całą grę. Nawet jeżeli nie jesteśmy zbyt wytrawnymi jeźdźcami, gra ułatwia nam rozgrywkę poprzez sztuczne dopasowywanie mocy samochodów przeciwnika do naszej.

MagnuM

Liczba czytelników: 475842, z czego dziś dołączyło: 0.
Czytelnicy założyli 53856 wątków oraz napisali 676097 postów.