Recenzja Dying Light PC - komentarze



Offline
Dirian //grupa MiastoGier.pl » [ Redaktor ]0 kudos
Pograłem dopiero kilka godzin, ale gra mi się bardzo podoba. Plus za to, że czuć klimat przetrwania - walka z zombiakami to ostateczność. Parkour też działa świetnie, nie spodziewałem się, że ten system przy widoku FPP będzie tak sprawny. No i miasto jest bardzo ciekawe i przede wszystkim ładne, mimo tego całego zniszczenia. Ogólnie bardzo solidny tytuł i jedyne, co mi się na ten moment nie podoba to drętwe dialogi.

Offline
Guilder //grupa Mieszczanie » [ Wojownik (exp. 2597 / 3000) lvl 11 ]0 kudos
Szkoda, że oskryptowano pory dnia, choć oczywiście można zrozumieć powody, nie chcieli żeby połowa roboty poszła na marne, bo ktoś będzie unikał nocy.
Zaskoczony jestem też tym, że na PC jest gorsza optymalizacja. Nie wiem czemu, ale wydawało mi się, że to prędzej PC będzie tą "domyślną" platformą dla Techlandu.
Reszta raczej na plus, choć ciekaw jestem fabuły, bo każdy odbiera tę kwestię indywidualnie.

Offline
Dirian //grupa MiastoGier.pl » [ Redaktor ]0 kudos
Cytat: Guilder
Szkoda, że oskryptowano pory dnia, choć oczywiście można zrozumieć powody, nie chcieli żeby połowa roboty poszła na marne, bo ktoś będzie unikał nocy.

Tak na dobrą sprawę, to oskryptowane jest to tylko w misjach - część z nich trzeba wykonać w nocy. Natomiast porę dnia można "przewinąć", wystarczy wleźć do kryjówki i się zdrzemnąć w wyrku.

Offline
Dirian //grupa MiastoGier.pl » [ Redaktor ]0 kudos
Cytat: shuwar
"Lekko drętwy polski dubbing."
Polski wydawca i drętwy dubbing? Puszcza oko

Chodzi o to, że niektóre (nie wszystkie) dialogi są nagrane bez emocji. Przykładowo scena, w której zombie zagryza pewnego gościa, a jego dziewczyna reaguje na to totalnie bez entuzjazmu, jakby była poirytowana oczekiwaniem na spóźniające się frytki w McDonaldzie Dumny

Liczba czytelników: 475822, z czego dziś dołączyło: 0.
Czytelnicy założyli 53802 wątków oraz napisali 675882 postów.