Darksiders 2 PC - komentarze



Offline
Rogi2 //grupa Stowarzyszenie Płatnych Morderców » [ Ahmed Terrorysta (exp. 555 / 800) lvl 8 ]0 kudos
Z braku laku kupiłem w empiku D2 na PS3 i działa git z polskimi napisami ( strasznie małymi i trudno czytelnymi ) ale może to kwestia monitora. Szkoda tylko tego ekwipunku z D1 co mam w Steam na PC. Dobry jest?
Grałem przez 4 godz. i bezmyślnie sobie save'y skasowałem ale przynajmniej nie popełnię już jednego błędu (zaraz będzie porada) . Nie kupujcie niczego od Vergila (przynajmniej puki ma tylko początkowy repertuał ). Chyba nie przepłaciłem kupuj w empiku na PS3 za 230 zł niż w Steam za 50 Euro (już y pl bez czekania)?

Offline
CzesiuGM //grupa Stara Gwardia » [ Hamster Raider (exp. 2595 / 3200) lvl 10 ]0 kudos
Cytat: guy_fawkes
1. Polska wersja wcale nie musi być zintegrowana ze Steam, choć przypuszczam, że jest tak jak jedynka.
2. Wydawcą jest Cenega, a ona ma w zwyczaju zastrzeganie sobie wyłączności na lokalizację. Przypuszczam, że spolszczenie jest w grze, tylko zablokowane, podobnie jak to było w Serious Sam 3.
3. Możliwe, że zostanie odblokowane dopiero po premierze gry w Polsce.


1. Na głównej stronie sklepu Steamowego jest napisane, iż gra posiada polską wersję.
2. Jeśli jest zablokowane, to znasz sposób aby to odblokować?
3. Gra miała już premierę w Polsce.

Offline
Rontearax //grupa Growi Bohaterowie » [ Subject Delta (exp. 85 / 200) lvl 6 ]0 kudos
Grając w Darksiders 2 odnosiłem wrażenie jakbym grał nie w slashera a w pełnoprawnego erpega z bardzo, BARDZO odpicowanym systemem walki. Rozwój bohatera, zbieranie i kupowanie ekwipunku oraz przede wszystkim fenomenalna fabuła, rozdzierająca gracza (i bohatera zresztą też) moralnie przechyla szalę D2 na stronę role playing. Aż żałowałem, że twórcy nie pozwolili nam dokonać wyboru na końcu gry. Nawet taka drobnostka jak wybieranie opcji dialogowych w rozmowach, potrafi skutecznie odwrócić uwagę od przelewania kolejnych galonów krwi. Niby chodzi tylko o kolejność zadawania pytań, ale czar "władzy nad rozmową" wcale się nie ulatnia.
Wracając jednak do systemu walki - diametralnie różni się on od tego znanego nam jedynki. Zgodnie z obietnicami twórców, Śmierć jest zręczniejszy i bardziej mobilny od Wojny. Zamiast "ślizgania się po ziemi", wykonujemy efektowne uniki, szarżujemy rzucając kosami, wyrzucamy przeciwników w powietrze, kontrujemy ataki, a w międzyczasie nękamy ich strzałami z pistoletu. Aczkolwiek nie zabrakło starych, dobrych, darksidersowych motywów. Kumulując to wszystko i wiele innych elementów, otrzymujemy soczystą, krwawą i efektowną rozwałkę.
Jeśli chodzi o poziom trudności to zdaje mi się, że jest on trochę niższy niż w części poprzedniej. Z drugiej jednak strony, może za bardzo skupiłem się na eksplorowaniu terenu i penetrowaniu ukrytych komnat z cennych artefaktów, że nie zwróciłem na to uwagi?
Podsumowując: Śmierć jest godnym następcą swego mniej sarkastycznego i bardziej wyrafinowanego brata. Z niecierpliwością czekam na możliwość zagrania Waśnią lub Furią.

Liczba czytelników: 475818, z czego dziś dołączyło: 1.
Czytelnicy założyli 53796 wątków oraz napisali 675858 postów.