Strona główna » Nowinki ze świata » Podgląd tematu
Spider-Man na PS4 Pro nie ruszy w 60 fps - komentarze

Offline
mrPack //grupa Wojownicy RPG » [ Mistrz Kręgu Ognia (exp. 3602 / 4800) lvl 11 ]0 kudos
Cytat:
Twórcy uspokajają także posiadaczy podstawowej wersji konsoli, którzy są zmartwieni o płynność na ich urządzeniu - gra podobno świetnie śmiga także na starszym modelu i już teraz, na dobrych kilka miesięcy przed premierą, jest tam w pełni grywalna.
Nic więcej do szczęścia mi nie jest potrzebne. Liczę, że tak rzeczywiście jest.



Offline
Lucas-AT //grupa Stara Gwardia » [ Hamster\'s Creed (exp. 9315 / 10800) lvl 13 ]0 kudos
Cytat: TheCerbis
Skalowane 4K... Też zastanawiam się po co te mocniejsze wersje konsol, skoro nie robią z nich użytku.

Skalowanie szachownicowe to nie to samo i jest robione z wyższych rozdzielczości np. 2k. Ono przynosi bardzo dobre rezultaty. Zwykłe skalowanie do 4k robi już przecież Xbox One S.

Offline
Dirian //grupa MiastoGier.pl » [ Redaktor ]0 kudos
Cytat: TheCerbis
Skalowane 4K... Też zastanawiam się po co te mocniejsze wersje konsol, skoro nie robią z nich użytku.

Użytek robią, tylko po prostu to nadal za słaby sprzęt by było to "prawdzie 4K". Niemniej nawet to "skalowane" 4K daje fajne rezultaty, o ile oczywiście ma się telewizor 4K. Niestety w necie ludzie psioczą, że to "skalowane 4K", a pewnie 3/4 tych krzykaczy nie widziała nawet na oczy efektu jaki dają te rozmaite metody skalowania używane przez twórców gier na tv 4K.

Liczba czytelników: 475822, z czego dziś dołączyło: 0.
Czytelnicy założyli 53802 wątków oraz napisali 675882 postów.