Offline
God of War 3 praktycznie cały czas chodził powyżej 30 klatek.
Nowa odsłona może skorzystać z dynamicznej zmiany rozdzielczości przy takim obciażeniu. Days Gone już ma masę przeciwników, a jak na wczesną fazę produkcji (premiera nastąpi raczej dopiero w 2018) chodzi całkiem przyzwoicie. Jeśli Sony Bend to potrafi przy otwartym świecie, to tym bardziej Santa Monica w God of War.
Podejrzewam, że mogą to być właśnie jakieś zombiaki, których ścieżka inteligencji jest taka sama (podejdź do Kratosa i zadaj cios), a wtedy sprzęt nie jest aż tak obciążony.
Nowa odsłona może skorzystać z dynamicznej zmiany rozdzielczości przy takim obciażeniu. Days Gone już ma masę przeciwników, a jak na wczesną fazę produkcji (premiera nastąpi raczej dopiero w 2018) chodzi całkiem przyzwoicie. Jeśli Sony Bend to potrafi przy otwartym świecie, to tym bardziej Santa Monica w God of War.
Podejrzewam, że mogą to być właśnie jakieś zombiaki, których ścieżka inteligencji jest taka sama (podejdź do Kratosa i zadaj cios), a wtedy sprzęt nie jest aż tak obciążony.