Nie dziwie się XO i PS4 nie jest jakimiś potężnymi maszynkami. Owszem tutaj może trochę na wyrost pojechali, co nie zmienia to faktu że mogło by być tak jak w przypadku Wiedźmina 3 na konsolach. Techland wydało by coś bardziej rozbudowanego, bardziej otwartego lepszego graficznie itp: aa gra na XO i PS4 mogła by chodzić w 20 klatkach.
Takie coś jest potem naprawdę trudno załatać, ja do dziś mam wątpliwości czy Wiedźmin 3 w Edycji rozszerzonej będzie chodził na konsolach w 30 stałych klatkach (z małymi spadkami do 2-3 klatek)....
CDP mocno porwało się z motyką na słońce i przeceniło możliwości XO i PS4, Techland nie chce po prostu popełnić podobnego błędu. I ja ich rozumiem i popieram, zwłaszcza że zauważyć można że ich DLC które ma się pojawić do Dying Light to osobna lokacja, pewnie gdyby dodali to do obecnej gry (powiększyli rozmiar zwykłej mapki o nowy teren z DLC) to gra już by nie była taka płynna.
Więc już teraz dzieli się Sandboxa na Huby, jeszcze przyjdzie taki okres że za rok nie będziemy dostawali 100% sandboxa tylko sandboxa podzielonego na 3-4 duże lokację, a developerzy będą to sobie tłumaczyli że chcą zachować lepszą "płynność gry" finalnie każdy wie co będzie kryło się za tymi słowami.