Strona główna » Nowinki ze świata » Podgląd tematu
The Evil Within ma pułapki i broń palną, ale to nie jest Call of Duty - komentarze



Offline
Fox46 //grupa Wojownicy RPG » [ Maestro de la Orden (exp. 150516 / 8388600) lvl 20 ]0 kudos
I bardzo dobrze broń musi być ale bez przesady, a amunicja ograniczona. Igi dowaliłeś z tymi dwoma nabojami to po co by one w ogóle miały być w grze ?? to by było bez sensu, już lepiej żeby ich w ogóle nie było.

Jeden magazynek i po sprawie to ma być Survival Horror ma brakować amunicji, a co do COda to raczej taki nie będzie.

Offline
IgI123 //grupa Growi Bohaterowie » [ Tommy Vercetti (exp. 18826 / 24300) lvl 15 ]0 kudos
Cytat: Fox46
Igi dowaliłeś z tymi dwoma nabojami to po co by one w ogóle miały być w grze ?? to by było bez sensu, już lepiej żeby ich w ogóle nie było.
To było w przenośni tak trochę. Ale w zasadzie to tyle by wystarczyło, by był mus używania broni palnej tylko w najbardziej krytycznych sytuacjach.

Offline
denilson //grupa Akademia Morderców » [ Szef Akademii (exp. 18292 / 24300) lvl 15 ]0 kudos
Cytat: Fox46
Igi dowaliłeś z tymi dwoma nabojami to po co by one w ogóle miały być w grze ?? to by było bez sensu, już lepiej żeby ich w ogóle nie było.
Jeden nabój dla bestii i jeden dla siebie by strzelić sobie w głowę...

Nie mam nic przeciwko broni w survival horror ale nie mogą sobie twórcy pozwolić by gracz znajdował np. całe opakowanie naboi. No dobra mógłby znaleźć ale tylko jeden raz a tak sporadycznie po kilka sztuk.

Liczba czytelników: 475852, z czego dziś dołączyło: 1.
Czytelnicy założyli 53880 wątków oraz napisali 676173 postów.