Strona główna » Nowinki ze świata » Podgląd tematu

Divinity: Grzech Pierworodny (PC)

ObserwujMam (35)Gram (7)Ukończone (8)Kupię (7)

Divinity: Grzech Pierworodny w planie wydawniczym CD Projekt! - komentarze



Offline
MirandaKylot132 //grupa Mieszczanie » [ Wędrowiec (exp. 27 / 30) lvl 3 ]0 kudos
Zawsze chciałam zobaczyć, czym jest Divine Divinity, ale nigdy nie miałam ku temu okazji. Nadchodząca kolejna część to dobry pretekst, by uzupełnić zaległości. Do 2013 jest jeszcze trochę czasu, powinno mi go wystarczyć, biorąc pod uwagę, jak długo potrafię męczyć jedną grę Uśmiech

Offline
BlackAlbum //grupa Wojownicy RPG » [ Wojownik (exp. 236 / 400) lvl 7 ]0 kudos
Widzę, że jestem jedynym człowiekiem tutaj, który nie trawi turowej walki. Moim zdaniem powinniśmy iść w stronę realizmu, w rzeczywistym świecie nie ma czegoś takiego jak "tura". Walki tracą na dynamicę stając się bardziej... no właśnie, bardziej jakie? Taktyczne? Nie powiedziałbym. W pojedynkach real time również można kombinować z taktyką, ale trzeba to robić w ułamkach sekundy i to jest fenomenalne. Grałem w Divinity 2: Ego Dragonis i liczyłem, że twórcy pójdą w tym kierunku, niestety tak się nie stało. Nie wątpie, że będzie to wyśmienita produkcja, ale w tym, czym będzie. Tzn. walka turowa sama w sobie będzie dobra, ale obecnie nie ma miejsca dla tego typu rozwiązań. Tyle ode mnie. Ale się rozpisałem...

Offline
gregory16mix //grupa Akademia Morderców » [ Obywatel 2012 ]0 kudos
Black, że Tobie się turowość nie podoba nie oznacza, że gra nie będzie dobra... Nie każdy zresztą jest maniakiem by potrafić zmieniać taktykę w ułamku sekundy, bo to wymaga wielu godzin praktyki i znania wszystkich skillów i przedmiotów. A tego wymaga używanie i zmiana taktyki w walkach real timowychSzczęśliwy ... Turowość jest o tyle dobra, że jeśli w realtime sobie radzisz, to tu nie powinieneś mieć problemów...

Liczba czytelników: 475845, z czego dziś dołączyło: 0.
Czytelnicy założyli 53867 wątków oraz napisali 676146 postów.