CastleStorm (Xbox 360) - okladka

CastleStorm (Xbox 360)

Premiera:
29 maja 2013
Premiera PL:
29 maja 2013
Platformy:
Gatunek:
Strategiczna / Logiczna
Język:
Producent:
Wydawca:
Dystrybutor:
brak danych
Strona:

ObserwujMam (3)Gram (1)Ukończone (0)Kupię (0)

Opis CastleStorm (Xbox 360)
DevMat @ 10:51 21.05.2013
"DevMat"

Śr. długość gry: nie podano

+ czaswięcej

CastleStorm to niezależna gra łącząca elementy strategi czasu rzeczywistego oraz tower defense. Za jej opracowanie odpowiada węgierskie ZEN Studios.

Gracz przenosi się w czasy fantastycznego średniowiecza, gdzie obejmuje funkcję zarządcy jednego z zamków. Może to być zabudowanie rycerzy lub wikingów. W zależności którą stronę wybierzmy, musimy pokonać tą drugą. W trybie Zamek vs. Zamek atakujemy przeciwnika za pomocą potężnej balisty, którą ładujemy dosłownie wszystkim, co mamy pod ręką, nawet owcami. Prócz tego wysyłamy do starcia jednostki bojowe, zarówno wojowników jak i magów czy kapłanów. Oni również walczą z nieprzyjacielem i forsują jego zamek.

Dostępność jednostek zależy tylko od nas. Podczas trwania starcia budujemy zamkowe komnaty, które dostarczają później odpowiednie jednostki. Trzeba jednak pamiętać, że i one mogą zostać zniszczone przez wroga, dlatego trzeba dobrze zaplanować ich rozmieszczenie. Dodatkowo możemy naszych wojaków ulepszać poprzez zdobywanie kolejnych punktów i poziomów doświadczenia. W tym celu należy pokusić się o wykonanie kilku misji pobocznych podczas walk.

Dodatkowo twórcy oddali kilka trybów multiplayer. Możemy walczyć w trybie versus, lub też połączyć siły i w kooperacji stawiać czoła kolejnym falom wrogów w trybie survival. Da się grać przez sieć lub na podzielonym ekranie.

Graficznie produkcja prezentuje dobry poziom. Trójwymiarowa oprawa dobrze oddaje klimat fantastycznego średniowiecza, poprzez bogatą barwę kolorów.

Screeny z CastleStorm (Xbox 360)
Dodaj Odpowiedź
Komentarze (15 najnowszych):


Powyższy wpis nie posiada jeszcze komentarzy. Napraw to i dodaj pierwszy, na pewno masz jakąś opinię na poruszany temat, prawda?