Nevermind to przygodówka inspirowana gatunkiem horroru, w której akcję obserwujemy z pierwszej osoby. Za produkcję odpowiada studio Flying Mollusk. W Nevermind rozgrywka zależy od odczytów naszego pulsu, przez co musimy nauczyć się kontrolować strach oraz poziom stresu.
Wcielamy się w pracownika Instytutu Neurostalgia, który zajmuje się badaniem umysłów osób cierpiących na Zespół Stresu Pourazowego. Przeżycia spowodowały, iż niektórzy pacjenci wypchnęli wspomnienia do nieświadomości. Terapię umożliwia urządzenia pozwalające na wnikanie w umysły poszkodowanych. Kierując tzw. Neuroproberem wyruszamy w podróż do najgłębszych zakamarków żołnierskich stanów świadomości, by pomóc im w odkryciu czegoś, co mogłoby poprawić stan ich zdrowia.
W Nevermind możemy swobodnie poruszać się po oferowanych etapach oraz odkrywać kolejne układanki oraz zagadki logiczne. Z racji tego, iż mamy do czynienia z pacjentami leczących się na Zespół Stresu Pourazowego, wszystko utrzymane jest w konwencji horroru. Specyfika gry charakteryzuje się posiadaniem przez bohatera urządzenia monitorujące pracę serca i sprawdzającego poziom naszego stresu. Im bardziej jesteśmy przerażeni, tym rozgrywka jest trudniejsza, oprawa graficzna rozmazana, zaś dźwięk szumiący.
PodglądBICodeURLIMGCytatSpoiler