TOXIKK. (PC) - okladka

TOXIKK. (PC)

Premiera:
09 września 2016
Premiera PL:
09 września 2016
Platformy:
Gatunek:
Strzelanka
Język:
Producent:
Wydawca:
Dystrybutor:
Strona:

ObserwujMam (0)Gram (0)Ukończone (0)Kupię (0)

Opis TOXIKK. (PC)
DevMat @ 21:20 05.08.2014
"DevMat"

Śr. długość gry: nie podano

+ czaswięcej

TOXIKK to staroszkolna strzelanka, zaprojektowana na modłę gatunku Arena FPS-ów z końca XX wieku, wzbogacona o nowe pomysły developerów. Za jej opracowanie odpowiada niezależne niemieckie studio Reakktor.

Pod koniec XXI wieku świat przeszedł kryzys energetyczny. Kończące się zasoby naturalne spowodowały upadek rządów. W ich miejsce pojawiły się wielkie korporacje, które biją się o każdy kawałek energii. Najpotężniejszymi graczami na rynku stają się EXOCOM oraz DRAYOS. Ten pierwszy to połączenie trzech europejskich oraz pięciu północnoamerykańskich koncernów. Na czele sojuszu stoi David Reza, który to zareagował na agresywne działania DRAYOS. Ten znowu powstał z inicjatywy Dimitriego Drayos'a. Jest on głównym dostawcą energii do większości krajów świata, jednak to dla niego za mało. Oba koncerny stają do rywalizacji o nowy surowiec zwany EDEN, a gracz jako najemnik opowiada się po jednej ze stron.

Twórcy oddali do naszej dyspozycji dwa rodzaje map. Są to Classic i Massive. Pierwszy pozwala na wspólną zabawę ośmiu graczy. Mecze toczą się w szybkim tempie i na małych przestrzeniach. Massive natomiast są już dużo bardziej rozleglejsze, a rozgrywka nastawiona jest na strategiczne podejście z użyciem pojazdów.

TOXIKK stawia na nieco inne rozwiązania niż podobne tytuły. Przede wszystkim nie spotkamy tu klasycznego drzewka rozwoju postaci czy ulepszania broni. Każdy gracz ma więc równe szanse na wygraną, niezależnie od zdobytego w grze doświadczenia.

PEGI: Od 16 latZawiera przemocZawiera kontrolowane rozgrywki sieciowe
Screeny z TOXIKK. (PC)
Dodaj Odpowiedź
Komentarze (15 najnowszych):


Powyższy wpis nie posiada jeszcze komentarzy. Napraw to i dodaj pierwszy, na pewno masz jakąś opinię na poruszany temat, prawda?