God of War: Wstąpienie (PS3)

ObserwujMam (39)Gram (10)Ukończone (28)Kupię (13)

Zapowiedź gry God of War: Wstąpienie (PS3)


JayL @ 12:30 20.11.2012
Łukasz "JayL" Jakubczak



Co w takim razie z singlem? Ano ma się bardzo dobrze. Udostępniono już fragment kampanii, który można było swobodnie ogrywać i emocje wciąż są te same - co oczywiście świadczy o serii jak najlepiej. Dynamika, adrenalina, brutalność... Wiem, że piszę to po raz kolejny, ale to słowa najlepiej opisujące God of War: Wstąpienie. Zresztą, każdą odsłonę tej serii. Ponownie dostaniemy więc w łapska Ostrza Chaosu, by szlachtować nimi wrogów, urywać im głowy, ucinać nogi i czynić ogólnie pojętą destrukcję ich ciał. Dodatkowo będziemy mogli złapać za bronie porzucone przez nich i np. przyszpilić kogoś do ziemi zdobyczną włócznią. Powrócą też Quick Time Eventy, jeszcze bardziej absorbujące i wymagające koncentracji niż dawniej. Czego chcieć więcej? Brakuje chyba tylko walki z gigantycznym bossem, niestety uciętej w wersji demonstracyjnej praktycznie na samym początku, gdy już każdy grający zdążył się na nią "zagrzać"... Na szczęście nie zabraknie ich w pełnej wersji. Nowością w trakcie starć będą czerwone i białe znaczniki pojawiające się nad głowami przeciwników, symbolizujące odpowiednio możliwość wykończenia i ogłuszenia ich.



Prócz wymagającej walki pojawią się też rozluźniające elementy platformowe. Skakanie po półkach ma być bardziej realistyczne, zginie uczucie podążania po jednej, ściśle wyznaczonej ścieżce. Czasem skorzystamy też z mocy LifeCycle, dzięki której naprawimy zniszczone otoczenie, co pozwoli nam dostać się w niedostępne wcześniej miejsca. Funkcja ta będzie zresztą dostępna również w trakcie walki, pozwalając spowolnić przeciwników, by dekapitować ich jeszcze efektowniej.

Cóż, jedyną nieomówioną tutaj kwestią pozostaje chyba fabuła. Ta opowiadać będzie o wczesnych dziejach Kratosa, nim stał się Bogiem Wojny, jednak już po tym, jak zabił swoją rodzinę i ogarnęła go żądza zemsty. Zobaczymy więc najmłodszą jak dotąd wersję znajomego furiata. Choć cel jego wyprawy wciąż pozostaje w sferze domysłów, twórcy zapewniają, iż nie zaniedbają historii i uczynią ją tak dobrą, jak w poprzednich odsłonach serii. Pozostaje wierzyć im na słowo.



Do marca 2013 roku, kiedy God of War: Wstąpienie ma ujrzeć światło dzienne, poznamy na pewno dużo więcej szczegółów na temat dzieła Santa Monica. Już teraz jednak wiadomo, iż nie ma się o co martwić - podjęcie tworzenia kolejnej części było świetnym krokiem. To ten sam, stary, dobry GoW, w ładniejszej oprawie graficznej, ze sporą nowinką w postaci trybu dla wielu graczy, który z pewnością wydłuży żywotność tego tytułu. Pozostaje więc (nie)cierpliwie czekać na premierę.

Podsumowanie:
Multiplayer w God of War, kto by się spodziewał... A że pomysł ten wypali? Tego nie przewidywał chyba nikt. A właśnie na to wszystko wskazuje. Oby tylko pozostałe tryby wyglądały równie dobrze i twórcy nie zaniedbali samotnych graczy, wiernych tradycji serii, a będzie dobrze. Póki co na szczęście takich przesłanek nie ma, za to tych pozytywnych zdecydowanie nie brakuje.
Zapowiada się świetnie!

Screeny z God of War: Wstąpienie (PS3)
Dodaj Odpowiedź
Komentarze (15 najnowszych):
0 kudosPietek=)   @   19:29, 21.11.2012
Jestem fanem całej serii God of War więc zakupię tą część na pewno choć nie zmienia to faktu że obawiam się jak "wyjdzie" ta część.

Uważam że poprzednia część była wystarczającym podsumowaniem całej historii Kratosa. Puszcza oko

... choć może się mylę. Niewinny

0 kudosray600   @   08:40, 29.12.2012
Według mnie multi nie wypali (Pustki będą ktoś może zagra 1 raz i tyle). A singiel będzie zaniedbany.
No ale zobaczymy jeszcze.
0 kudosMicMus123456789   @   14:25, 29.12.2012
Pustek nie będzie bo ludzie będą chcieli wbić osiągnięcia.
0 kudosremik1976   @   14:30, 29.12.2012
@Mic to pograj z takimi, którzy wbijają tylko osiągnięcia w multiplayerach. Nie bardzo się da, bo dla nich jesteś graczem, który im w tym przeszkadza i najprawdopodobniej zostaniesz z gry wykopany zanim ją zaczniesz.
0 kudosLucas-AT   @   15:19, 29.12.2012
Wolę multi w God of War niż po raz setny grać w multi codowatych strzelanek.
Dodaj Odpowiedź