Najchętniej kupowane gry w Japonii (8-14 września)

Kolejny tydzień podsumowany przez grupę Media Create. Tym razem prezentujemy opublikowane przez japońską firmę wyniki, dotyczące sprzedaży poszczególnych gier w ich rodzimym kraju.

@ 18.09.2008, 15:44
ps2, ps3, psp, xbox 360, wii


Kolejny tydzień podsumowany przez grupę Media Create. Tym razem prezentujemy opublikowane przez japońską firmę wyniki, dotyczące sprzedaży poszczególnych gier w ich rodzimym kraju. Wystarczy pobieżnie rzucić okiem na zestawienie, aby dojść do wniosku przewodniego dzisiejszego popołudnia - Japonia wciąż kocha pokemony! To, co zrobił program traktujący o zabawnych stworkach, cieszących się ogromną popularnością w Kraju Kwitnącej Wiśni, przerosło najśmielsze oczekiwania. Niemal milion rozprowadzonych kopii Pokemon Platinum, przez pierwsze dwa dni obecności na rynku, bez wątpienia robi niemałe wrażenie. Druga lokata przypadła w udziale Quiz Magic Academy, również przeznaczonemu filigranowemu DS, podczas gdy pozycję numer 3 okupuje Infinite Undiscovery na Xboxa 360.

W "top 10" znalazło się łącznie pięć nowości, z czego cztery z nich okupują w zestawieniu najwyższe miejsca. Cieszy nas wysyp nowości i świadomość, że z każdym następnym tygodniem będzie ich przybywać. Poniżej znajdziecie pełną dziesiątkę ubiegłotygodniowych bohaterów:

1.Pokemon Platinum (Nintendo, NDS) – 963 000 (nowość)
2.Quiz Magic Academy DS (Konami, NDS) – 119 000 (nowość)
3.Infinite Undiscovery (Square Enix, Xbox 360) – 90 000 (nowość)
4.One Piece Unlimited Cruise: Episode 1 (Namco Bandai, Wii) – 61 000 (nowość)
5.Rhythm Tengoku Heaven (Nintendo, NDS) – 56 000
6.Wii Fit (Nintendo, Wii) – 25 000
7.D.Gray-man: Sousha no Shikaku (Konami, PS2) – 15 000 (nowość)
8.Mario Kart Wii (Nintendo, Wii) – 14 000
9.Daigasso! Band Brothers DX (Nintendo, NDS) – 14 000
10.J-League Winning Eleven 2008 Club Championship (Konami, PS2) – 13 000


Dodaj Odpowiedź
Komentarze (15 najnowszych):


Powyższy wpis nie posiada jeszcze komentarzy. Napraw to i dodaj pierwszy, na pewno masz jakąś opinię na poruszany temat, prawda?