Efekty DirecX 10 w konsolowej wersji World in Conflict: Soviet Assault!

Microsoft od dnia premiery systemu Windows Vista, wychwala jego możliwości graficzne, uzyskiwane poprzez funkcje w bibliotekach DirectX 10.

@ 21.05.2008, 11:11
Marcin "bigboy177" Trela
Czasem coś piszę, czasem programuję, czasem projektuję, czasem robię PR, a czasem marketing... wszystko to, czego wymaga sytuacja. Uwielbiam gry, nie cierpię briefów reklamowych!
pc, ps3, xbox 360

Efekty DirecX 10 w konsolowej wersji World in Conflict: Soviet Assault!

Microsoft od dnia premiery systemu Windows Vista, wychwala jego możliwości graficzne, uzyskiwane poprzez funkcje w bibliotekach DirectX 10. Już wkrótce dotychczasowa karta przetargowa może stać się bezwartościowa. Według Petera Sydowa, pracującego w firmie Massive Entertainment efekty dostępne w DirecX 10 można również odtworzyć na starszej edycji bibliotek, a co najważniejsze również na konsolach nowej generacji.

Świetnym przykładem powyższej tezy będzie gra World in Conflict: Soviet Assault, która na komputerach PC generuje niezwykle zaawansowane efekty specjalne dzięki DirectX 10. Deweloper znalazł jednak sposób na przeniesienie tych efektów na konsole Xbox 360, a co za tym idzie edycja dedykowana maszynce Microsoftu nie będzie zbytnio odbiegać od wersji dla blaszaka.

Efekty DirecX 10 w konsolowej wersji World in Conflict: Soviet Assault!


Sprawdź także:
World in Conflict: Soviet Assault

World in Conflict: Soviet Assault

Premiera: projekt anulowany
XBOX 360, PS3, PC

World in Conflict: Soviet Assault to gra strategiczna stworzona przez studio odpowiedzialne za serię Ground Control. Program rzuca nas w sam środek potężnego konfliktu zb...

Dodaj Odpowiedź
Komentarze (15 najnowszych):


Powyższy wpis nie posiada jeszcze komentarzy. Napraw to i dodaj pierwszy, na pewno masz jakąś opinię na poruszany temat, prawda?