Skullgirls na urządzenia przenośne zmieni bijatykowe korzenie gry
Komórkowe Skullgirls wejdzie w fazę beta-testów już niedługo, a w ubiegły weekend otrzymało pierwszy trailer, demonstrujący różnice w stosunku do pełnoprawnej wersji gry.
Skullgirls to dwuwymiarowa bijatyka, która wyróżniła się na rynku za sprawą charakterystycznego stylu graficznego oraz dobrze przemyślanego, plastycznego systemu walki. Jednak jak powszechnie wiadomo, ekrany dotykowe w które wyposażone są telefony i tablety nie oferują szczególnie dużej dozy precyzji, która jest wymagana do komfortowej zabawy z co bardziej zręcznościowymi tytułami, do których z pewnością zaliczyć można opisywaną mordobitkę. Developerzy postanowili więc zrezygnować z koniecznych uproszczeń, zamiast tego skupiając się na dostosowaniu charakteru zabawy do specyfiki mobilnego rynku gier.
Z tego względu Skullgirls w wersji mobilnej będzie opierać się na odmienionym systemie, łączącym w sobie charakterystyczne dla oryginału klecenie kombosów z elementami gry RPG. Odpowiedzialne za oryginał Lab Zero Games, w połączeniu z mobilnymi specami z Hidden Variable Studios, planuje przy tym dostarczyć graczom również możliwość kolekcjonowania oraz ulepszania różnorodnych wojowników i wojowniczek, celem wystawiania zespołów do walki. Co więcej - gracze, którzy będą chcieli skupić się na rozwojowo-zbieranych elementach tytułu otrzymają możliwość rozgrywania potyczek z wykorzystaniem tzw. Fight Assist, które zaoferować ma bardziej taktyczne podejście do starć.
Odsłonięty w ubiegły weekend pierwszy trailer gry, demonstrujący pokrótce jej zawartość, jest dostępny do obejrzenia poniżej. Premiera pełnej wersji tytułu na iOS-a oraz Androida jest zaplanowana na bieżący rok, a co bardziej niecierpliwi mogą zapisać się do beta-testów na oficjalnej stronie gry.
PodglądBICodeURLIMGCytatSpoiler