Nowe informacje na temat Deep Down
Capcom ujawnił właśnie garść nowych informacji na temat swojego kolejnego projektu. Gry free to play przeznaczonej dla konsoli PlayStation 4, a zatytułowanej Deep Down.
bigboy177 @ 03.02.2014, 16:36
Czasem coś piszę, czasem programuję, czasem projektuję, czasem robię PR, a czasem marketing... wszystko to, czego wymaga sytuacja. Uwielbiam gry, nie cierpię briefów reklamowych!
Marcin "bigboy177" Trela
pc, ps3, xbox 360
Capcom ujawnił właśnie garść nowych informacji na temat swojego kolejnego projektu. Gry free to play przeznaczonej dla konsoli PlayStation 4, a zatytułowanej Deep Down. Jeśli czekacie na jej premierę, to poniżej prezentujemy kilka wcześniej nieznanych szczegółów.
Deep Down to tytuł nastawiony na akcję, a w związku z tym, twórcy musieli przygotować odpowiednio bogaty oręż. Na zamieszczonych w niniejszej wiadomości screenach, zaprezentowano trzy klasy uzbrojenia. Pierwsza to włócznie. Gracz, który zdecyduje się je wybrać musi pamiętać, że w ich przypadku nie ma mowy o "szybkostrzelności". Liczy się przede wszystkim celność oraz obrażenia. Aby wszystko działało należycie, deweloper opracował specjalny system celowania, z pomocą którego jesteśmy w stanie namierzyć określoną część ciała wroga, zyskując niezbędną przewagę. Tak precyzyjne atakowanie jest esencją walk z bossami, posiadającymi najczęściej jakieś słabsze punkty, a ich eksploatacja jest jedynym sposobem na zwycięstwo.
Druga klasa uzbrojenia, to miecz jednoręczny. Ogromną jego zaletą jest to, że zajmuje tylko jedną dłoń, druga jest wówczas wolna, a to oznacza, że gracz jest w stanie dzierżyć również tarczę. W rezultacie, podstawową taktyką wojownika z jednoręcznym mieczem jest naprzemienna obrona i atak. Zestaw tego typu ma jeszcze jedną zaletę - szybkość. Podczas gdy włócznik zada jeden lub dwa ciosy, wojownik z lekką tarczą i mieczem jednoręcznym zada ich przynajmniej dwa razy tyle, nie narażając się przy tym na obrażenia.
Na koniec mamy miecze dwuręczne, które, choć stosunkowo wolne, zadają ogromne obrażenia. Mają też spory zasięg i potrafią razić wielu przeciwników jednocześnie. Jeśli zatem w kierunku gracza szła będzie grupka pomniejszych poczwar, nie ma sensu ich ubijać po kolei. Lepiej machnąć kilka razy mieczem dwuręcznym i ukatrupić wszystkich na raz.
Co ciekawe, zestawy uzbrojenia zmieniać się będą w zależności od tego, w jakich lochach aktualnie przebywamy. Capcom przygotował wiele zróżnicowanych pancerzy i broni zagłady, a to oznacza, że wkraczając do podziemi z czasów średniowiecznej Europy wyglądać będziemy inaczej, aniżeli w podziemiach stylizowanych na Japonię
Zapowiada się intrygująco. Najbardziej interesuje mnie jednak to, w jaki sposób sprawdzi się model biznesowy gry. Wszak free to play na konsolach dopiero raczkuje. No i miło byłoby tez poznać datę premiery Deep Down - wciąż jej nie ujawniono.
PodglądBICodeURLIMGCytatSpoiler