'Graj jak chcesz' - mówi infografika reklamująca Xbox One
Microsoft po prezentacji Xbox One na tegorocznych targach E3 przeżywał ciężkie chwile, gdy firma została wyśmiana przez branżę i graczy z powodu rozmaitych nietrafnych rozwiązań, zastosowanych w nowej konsoli.
Dirian @ 07.09.2013, 15:18
Chwalmy Słońce!
Adam "Dirian" Weber
xbox one
Microsoft po prezentacji Xbox One na tegorocznych targach E3 przeżywał ciężkie chwile, gdy firma została wyśmiana przez branżę i graczy z powodu rozmaitych nietrafnych rozwiązań, zastosowanych w nowej konsoli. Jak doskonale wiemy, gigant z Redmond wysłuchał krytyki i ustąpił z większości kiepskich pomysłów, takich jak konieczność stałego połączenia z siecią czy zabezpieczeń, utrudniających handel używkami.
Przygotowano więc specjalną infografikę, punktującą zalety nowej konsoli. Microsoft zachwala się możliwością handlu czy pożyczania używany gier, zupełnie jak na Xboksie 360, brakiem konieczności stałego dostępu do Internetu czy możliwością grania w gry podczas ich ściągania. Sytuacja ta jest doskonałym przykładem tego, jak ważna na rynku jest konkurencja, w tym przypadku ze strony Sony. Dzięki temu, oraz oburzeniu wywołanym przez media i graczy, udało się nakłonić firmę do rezygnacji z kontrowersyjnych rozwiązań, co wszystkim powinno wyjść na dobre.
PodglądBICodeURLIMGCytatSpoiler