Killzone 3 z mniejszym lagiem w stosunku do poprzednika.
Killzone 2 było naprawdę świetną produkcją, zarówno pod względem trybu dla pojedynczego gracza, jak i rozgrywek wieloosobowych.
bigboy177 @ 08.11.2010, 10:05
Czasem coś piszę, czasem programuję, czasem projektuję, czasem robię PR, a czasem marketing... wszystko to, czego wymaga sytuacja. Uwielbiam gry, nie cierpię briefów reklamowych!
Marcin "bigboy177" Trela
ps3
Killzone 2 było naprawdę świetną produkcją, zarówno pod względem trybu dla pojedynczego gracza, jak i rozgrywek wieloosobowych. Wielu graczy narzekało jednak, że w multi występuje zbyt duży lag, skutecznie utrudniający wykonywanie szybkich i efektownych akcji. Aby znaleźć rozwiązanie problemu, ekipa Guerilla Games (twórcy serii) zasiadła do deski kreślarskiej i starała się możliwie jak najlepiej zoptymalizować kod gry budując kontynuację.
Wedle redakcji Digital Foundry zabieg powiódł się bardzo dobrze, czego rezultatem jest o 33ms mniejszy lag w Killzone 3, w porównaniu do "dwójki". W "trójce" od wciśnięcia przycisku strzału, do momentu go oddania przez wirtualną postać mija jedynie 116ms, czyli cały proces jest praktycznie niezauważalny, a w wyniku tego, akcja przebiega znacznie szybciej. Prawdziwi wyjadacze nie będą mieć już powodów do narzekań.
Artykuł związany z procesem badawczym Digital Foundry znajdziecie w tym miejscu.
PodglądBICodeURLIMGCytatSpoiler