Lagi podczas korzystania z Natala zmierzone!
O tym, że podczas korzystania z Project Natal występują lagi Microsoft wie w zasadzie od momentu, kiedy pierwszy raz zaprezentowano technologię w trakcie targów E3.
bigboy177 @ 25.02.2010, 07:40
Czasem coś piszę, czasem programuję, czasem projektuję, czasem robię PR, a czasem marketing... wszystko to, czego wymaga sytuacja. Uwielbiam gry, nie cierpię briefów reklamowych!
Marcin "bigboy177" Trela
xbox 360
O tym, że podczas korzystania z Project Natal występują lagi Microsoft wie w zasadzie od momentu, kiedy pierwszy raz zaprezentowano technologię w trakcie targów E3. Wtedy producent oficjalnie potwierdził, iż jest świadom opóźnienia, ale do momentu premiery technologii na pewno zostanie ono usunięte.
Ekipa z MTV Multiplayer Blog postanowiła zmierzyć jak duży jest lag, powstający podczas wykrywania ruchów. Do badania posłużyło pięć różnych demek, podczas których redaktorzy zarejestrowali 40 różnych ruchów. Z rezultatów obserwacji wyciągnęli następnie wnioski, wedle jakich opóźnienie pomiędzy ruchem kończyn gracza, a reakcją postaci na ekranie, może sięgać nawet 1/10 sekundy. Dokładniej mówiąc, najniższy lag wynosił 0.08 sekundy, a największy 0.12 sekundy. Trzeba przyznać, że opóźnienie dość znaczące i na pewno utrudniające zabawę w bardziej wymagające projekty.
Pozostaje mieć nadzieję, że Microsoft upora się z niedociągnięciem do października, wtedy bowiem, rzekomo, nastąpić ma premiera urządzenia.
PodglądBICodeURLIMGCytatSpoiler