Metro 2033 bez otwartego świata!

Metro 2033: The Last Refuge już teraz porównywane jest do gier z serii S. T.

@ 17.12.2009, 12:06
"Redmeer"
pc


Metro 2033: The Last Refuge już teraz porównywane jest do gier z serii S.T.A.L.K.E.R., głównie patrząc pod kątem realizacji świata przedstawionego. Jeśli jednak mieliście nadzieję na coś podobnego do tworu GSC to radzę się wstrzymać z entuzjazmem, bo Metro 2033 różni się ujęciem mapy. Uściślając, nie doświadczymy w tej produkcji otwartego świata.

Twórcy (THQ) podkreślają, że tytuł tworzony jest jako nastawiony przede wszystkim na klimat i specyficzną atmosferę zniszczonego świata, który przemierza nasz bohater, mając na celu uratowanie uniwersum, choć całe życie spędził grzejąc cztery litery w podziemnym bunkrze. Dlatego też nie uświadczymy tutaj litej przestrzeni, lecz kolejne jej wycinki. Żegnajcie marzenia o elementach RPG, zapowiada się stricte shooterowo.

Gra wejdzie na rynek w pierwszym kwartale przyszłego roku, ale mówiąc szczerze, spodziewam się po niej coraz mniej. Brak otwartych lokacji to duże ograniczenie, a trzeba przyznać, że teren do eksploracji zapowiadał się naprawdę smakowicie. Cóż, zdarza się. Jakie jest Wasze zdanie? Czy developer obrał słuszną drogę, czy rezygnacja z sandboxa to strzał w potylicę (niemieckimi nabojami, pragnę nadmienić - dop. Gany)? Zapraszamy do komentowania na naszym forum.

Sprawdź także:
Metro 2033

Metro 2033

Premiera: 16 marca 2010
PC, XBOX 360

Metro 2033 to FPS z elementami survival horroru osadzony w świecie dotkniętym katastrofą wojny atomowej. Tylko nieliczni przetrwali - ci, którzy wtedy przebywali w moskie...

Dodaj Odpowiedź
Komentarze (15 najnowszych):
0 kudosKawira   @   12:44, 17.12.2009
Metro to zrobienie z książki gry i sandbox by tam nie pasował ;p. No nie powiem dla mnie też szkoda, bo "otwarty" świat w tunelach to byłby wypas
0 kudosFox46   @   14:25, 17.12.2009
Zresztą w Stalkerze Też nie było otwartego świata był świat ale on dzielił się na 3 lokacje przynajmniej Zew prypeci tak więc w stalkerze tez nie było pełnej swobody ruchu. W sumie gdyby zaś gra miała mieć pełną swobodę pójścia gdzie chcemy przypominała by zaś Fallouta 3. Jeżeli gra a raczej poruszania się po nim tak jak w S.T.A.L.K.E.R: Zew Prypeci i będzie podzielony na 3 lub więcej takich większych lokacji to nie będę nie zadowolony
0 kudosKamillo18   @   14:35, 17.12.2009
A dla mnie bardzo dobrze... wole aby bylo tak jak w np. IGI - wykonujesz misje, masz kolejna.
0 kudosRedmeer   @   18:08, 17.12.2009
Cytat: Fox46
Zresztą w Stalkerze Też nie było otwartego świata był świat ale on dzielił się na 3 lokacje przynajmniej Zew prypeci tak więc w stalkerze tez nie było pełnej swobody ruchu. W sumie gdyby zaś gra miała mieć pełną swobodę pójścia gdzie chcemy przypominała by zaś Fallouta 3. Jeżeli gra a raczej poruszania się po nim tak jak w S.T.A.L.K.E.R: Zew Prypeci i będzie podzielony na 3 lub więcej takich większych lokacji to nie będę nie zadowolony


W Stalkerze masz sporą swobodę poruszania się po lokacji, a i ona mała nie jest. W Metro doświadczymy zupełnie innego systemu: - oddzielny skrawek mapy dla każdego zadania. Niczym w CoD.
0 kudosFox46   @   20:24, 17.12.2009
UP: a no chyba że tak ale to i tak mnie nie zniechęca przynajmniej się nie pogubimy choć gdyby było tak jak w stalkerze byłby większy dreszczyk... Być może coś zmienią
Dodaj Odpowiedź