Nowa poprawka do Empire: Total War na horyzoncie
Dobra wiadomość dla miłośników wieku XVIII, bitew, utarczek politycznych, eksploatacji gospodarczej posiadanych kolonii i ich mieszkańców oraz wszystkiego, co tylko zechcielibyście sobie podpisać pod kategorię, w jakiej umieściliście Empire: Total War.
Ganymede @ 19.06.2009, 11:19
pc
Dobra wiadomość dla miłośników wieku XVIII, bitew, utarczek politycznych, eksploatacji gospodarczej posiadanych kolonii i ich mieszkańców oraz wszystkiego, co tylko zechcielibyście sobie podpisać pod kategorię, w jakiej umieściliście Empire: Total War. Jak się właśnie dowiedzieliśmy, najnowsza produkcja studia Creative Assembly doczeka się na dniach kolejnej łatki, znacznie uprzyjemniającej rozgrywkę i wprowadzającej doń szereg nowości. Przede wszystkim, patch oznaczony numerkiem 1.3 przyniesie ze sobą optymalizację dla funkcjonalności gry, przy zabawie na komputerach z procesorami jednordzeniowymi. Obiecano, że zauważymy znaczną poprawę w płynności rozgrywki, co rzecz jasna wyrażone zostanie przez przyrost wyświetlanych klatek na sekundę, zwłaszcza, jeżeli mówimy o bitwach lądowych oraz morskich. Nie zapomniano też o właścicielach wielordzeniowych procków - jeżeli o nich chodzi, pokuszono się o zaimplementowanie obsługi wielu wątków jednocześnie, co pozwoli na maksymalne wykorzystanie możliwości krzemiaków.
Z nowinek odnoszących się czysto do samej zabawy, przygotowano dla nas 14 dodatkowych jednostek, wzbogacających armie spotykane na polach bitew (niestety, nic dla Rzeczpospolitej Obojga Narodów). Zadbano również o załatanie następnych niedoróbek i dostarczenie ogólnej poprawy wrażeń przy obcowaniu z grą - pokuszono się nawet o usprawnienie kwestii dźwiękowych! Premiera aktualizacji już 22 czerwca, czyli za 3 dni. Pełny opis, w języku angielskim, znajdziecie na blogu firmy SEGA.
PodglądBICodeURLIMGCytatSpoiler