Swords Of Destiny (PS2)

ObserwujMam (3)Gram (0)Ukończone (1)Kupię (1)

Swords Of Destiny (PS2) - recenzja gry


@ 09.04.2006, 00:00
Marcin "bigboy177" Trela
Czasem coś piszę, czasem programuję, czasem projektuję, czasem robię PR, a czasem marketing... wszystko to, czego wymaga sytuacja. Uwielbiam gry, nie cierpię briefów reklamowych!



Przeciwnicy w grze dzielą się na dwie kategorie. Pierwsza to zwykłe pionki, których podczas naszej krucjaty spotkamy setki, na drugą natomiast składają się bossowie, i super bossowie, na których natkniemy się tylko od czasu, do czasu. Demony pierwszego rodzaju nie są zbyt trudnymi rywalami. Ich siła tkwi w zasadzie w ilości, a nie w inteligencji czy też potędze mięśni. Lei Yun bez problemu jest w stanie zmasakrować ogromne ich ilości, nie pocąc się przy tym ani kropelki (pomimo tego, że ni używa Rexony ani Lady Speed Stiuk :D ). Potężniejszy rodzaj pokrak, na który natkniemy się tylko sporadycznie wymagał będzie od gracza wykazania się spostrzegawczością i umiejętnością szybkiego reagowania. Bossowie w Swords Of Destiny nie są inteligentni, posiadają jednak siłę oraz moce, bezproblemowo kładące nas na łopatki. Aby nie dopuścić do przegranej musimy działać skutecznie i błyskawicznie… tylko wówczas skopiemy dupę nawet największej piekielnej jaszczurze.

Swords Of Destiny (PS2)

Swords Of Destiny to pełna błyskawicznej akcji gra. Aby zauważyć ruchy naszego super herosa graficy musieli stworzyć świat, animacje oraz modele o charakterystycznych kształtach i właściwościach. Muszę przyznać że udało im się to bardzo dobrze. Nawet w trakcie walk z wieloma demonami nie tracimy z oczu Lei Yun, i bezstresowo kontrolujemy każdy jego ruch. Pod względem wizualnym Swords Of Destiny przedstawia się bardzo dobrze, i potrafi przyciągnąć nasz wzrok na dość długi czas.

Wrzucony do gry dźwięk, podobnie jak grafika spełnia swoje zadanie bardzo dobrze. Podczas filmów przerywnikowych słyszymy świetnie podłożone pod postaci głosy, w trakcie walk dochodzą odgłosy trzaskającej stali, pojawiających się demonów i inne. Całość prezentuje się bardzo dobrze, brakuje jednak mocnej muzyki w trakcie walk… Gra nabrała by dodatkowego dynamizmu, a starcia podnosiły by poziom adrenaliny we krwi.

Swords Of Destiny (PS2)


Długość gry wg redakcji:
9h
Długość gry wg czytelników:
nie podano

oceny graczy
Świetna Grafika:
Dobry Dźwięk:
Dobra Grywalność:
Dobre Pomysł i założenia:
Dobra Interakcja i fizyka:
Słowo na koniec:
Werdykt - Dobra gra!
Screeny z Swords Of Destiny (PS2)
Dodaj Odpowiedź
Komentarze (15 najnowszych):


Powyższy wpis nie posiada jeszcze komentarzy. Napraw to i dodaj pierwszy, na pewno masz jakąś opinię na poruszany temat, prawda?