Kangurek Kao 3: Tajemnica Wulkanu (PC)

ObserwujMam (69)Gram (108)Ukończone (14)Kupię (16)

Problem z Kangurek Kao 3: Tajemnica Wulkanu (PC)

Dodał pimpus2020   @   00:03, 10.11.2010

Poziom:   2
Misja:   wichrowe wzgórza

Jest ten potwór z lawy, beczka i jakieś wielkie coś i nic nie mogę zrobić.

Dodaj Odpowiedź
Odpowiedzi:
0 kudosbigboy177   @   00:06, 10.11.2010
Stwora z lawy pokonałeś? Nie wiesz co dalej zrobić? Bo nie bardzo rozumiem w czym masz problem...
Jeśli nie wiesz co dalej zrobić po pokonaniu potwora, to chwyć beczę i rzuć nią w klatkę obok namiotu. Następnie wskocz w wir i na chmury, a później już normalnie.
0 kudospawelecki96   @   11:43, 11.11.2010
Zamkniętą bramę otwieramy rzucając w nią beczką z prochem. W środku latają kamienne szerszenie plujące lawą. Można je zlikwidować beczkami prochu, jednak szybciej będzie, gdy wskoczymy na chwilę tuż za bramę po prawej i zabierzemy dynamit. Teraz wystarczy stanąć w wejściu i celować w nadlatujących przeciwników. Gdy jest już czysto, zbieramy wszystko, następnie przeciągamy kolumny, aby stanęły w rzędzie od lewej do prawej na odległość skoku od siebie. Teraz wskakujemy po drabince na mur przy bramie, następnie na mur po drugiej stronie bramy. Tu po drugiej drabince poziom wyżej. Stąd przeskakujemy z kolumny na kolumnę na drugą stronę placu. Tu uwalniamy świetlika. Po konarze drzewa przechodzimy jak najdalej i zwykle spadamy na checkpoint-obóz. Stąd jeden skok do bramy, a świetlik już zrobi swoje.Zamkniętą bramę otwieramy rzucając w nią beczką z prochem. W środku latają kamienne szerszenie plujące lawą. Można je zlikwidować beczkami prochu, jednak szybciej będzie, gdy wskoczymy na chwilę tuż za bramę po prawej i zabierzemy dynamit. Teraz wystarczy stanąć w wejściu i celować w nadlatujących przeciwników. Gdy jest już czysto, zbieramy wszystko, następnie przeciągamy kolumny, aby stanęły w rzędzie od lewej do prawej na odległość skoku od siebie. Teraz wskakujemy po drabince na mur przy bramie, następnie na mur po drugiej stronie bramy. Tu po drugiej drabince poziom wyżej. Stąd przeskakujemy z kolumny na kolumnę na drugą stronę placu. Tu uwalniamy świetlika. Po konarze drzewa przechodzimy jak najdalej i zwykle spadamy na checkpoint-obóz. Stąd jeden skok do bramy, a świetlik już zrobi swoje.Z platformy z checkpointem wybijamy się, otwieramy spadochron i wymijamy slalomem kotły z lawą po obu stronach wąwozu. Zatrzymujemy się na wirze powietrznym. Stąd skaczemy naprzód na paralotni, wymijając po drodze wielką łychę i ostatecznie lądując na unoszącym się i opadającym głazie. Z niego przelatujemy między dwoma strumieniami lawy z kotłów na następny podobny głaz. Stąd przelatujemy na zielony cypel skalny; teraz wystarczy jeden skok i jesteśmy na stałym lądzie – aktywujemy checkpoint-obóz. Możemy walczyć z potworami, ale można je też wyminąć. Niżej znajduje się bezpieczne miejsce wolne od stworków. Zaraz za nim jest ich za to mnóstwo – warto tędy przebiec aż do mostu – wskakujemy na niego, uważając aby nie wpaść w dziury. Okazuje się, że mamy przed sobą plac, od którego zaczynaliśmy spacer po Wichrowym Wzgórzu. Nie musimy zeskakiwać na dół. Wystarczy skok niżej, na mur i z niego na bezpieczną stronę. Teraz z powrotem do wioski.

Bardzo trudno stwierdzić gdzie masz problem, więc daję Ci poradnik do całego Wichrowego Wzgórza Uśmiech