Porady



Offline
enya007 //grupa Mieszczanie » [ Niewolnik (exp. 4 / 10) lvl 1 ]0 kudos
Ja gram arcymagiem i mam dopiero 12lev, dalem max w kule ognia i mam jakies 3 itemy co daja +1 to all skill (2 ze sklepu Dumny ), dalem tez sporo w intuicje i te regeneracje co przy okazji all statsy podnosi mocno na 1min. Statsy rozdzielam 2int 1zdrowie. Koles kladzie wszystkich w max 2 strzalach. Jak go rozwine bardziej napisze cos wiecej.

Offline
TobiAlex //grupa Mieszczanie » [ Obywatel (exp. 108 / 200) lvl 6 ]0 kudos
Cytat: piero92
Mam pytanie: da się tylko używać jednego buffa (bo coś mi się wydaje, że tak)?? Bo chiałem żeby aktywna była np taktyka wojenna+ riposta i nie wiem czy da się to jakoś zrobić?


No mnie też wydaje się, że aktywny może być tylko jeden buff. Niezbyt trafne rozwiązanie Smutny

Offline
xippon //grupa Mieszczanie » [ Niewolnik (exp. 2 / 10) lvl 1 ]0 kudos
Cytat: AgraveiN
Co myślicie o Drodze Natury i umiejętności szczęście- warto?

szedł ktoś tą ścieżką że tak powiem? I porównywał z inną postacią np.?
Więcej przedmiotów wypada?

A.//


Na pewno warto w początkowej fazie gry zainwestować w % uzyskanego doświadczenia i połączyć to z % znajdowania przedmiotów.

Przykładowo - mając koronę która daje +38% do doświadczenia, możemy poświęcić punkty w umiejętnościach na szczęście aby otrzymać +8% (więcej w to inwestować nie warto, chyba, że nie mamy co z punktami robić).

Mając większy przyrost doświadczenia możemy pozwolić sobie na początkowe zaniedbanie przy inwestycji w inne umiejętności niż np. szczęście.

Kolejnym jest dobór przedmiotów, które zwiększają nam znajdywanie, np. pierścień + 10%, jakieś buty, itp. aby utrzymać na poziomie 25%.

Innym systemem jest posiadanie specjalnego zestawu takich przedmiotów, które podnoszą % znajdywania tych lepszych i zakładania je na walki z bossami itp.

Następnie po rozpoczęciu rozgrywki teleportujemy się do miejsc, blisko których są "bossowie" np. Krypta (Król Krolów) , Chatka Czarownicy itp. dzięki temu po takiej rundce mamy szansę na całkiem ciekawy ekwipunek (złoty). Choć nie raz w sklepie u przydrożnego kupca można dostać przedmiot, który ma o wiele lepsze właściwości niż ciężko zdobyty złoty ekwipunek (balans się kładnia..)

Kiedy już nazbieramy wystarczający oręż, możemy iść do alchemika, by za "drobną" opłatę wyzerować punkty umiejętności i ułożyć je sobie na nowo.

Warto również celować w przedmioty, które zwiększają nam wszystkie umiejętności w obu obranych ścieżkach.

Najciekawsze są zawsze dylematy, czy zachować przedmiot, który daje nam +10 do wszystkich atrybutów, czy też taki który daje nam +2 do umiejętności.

Gdyby jeszcze można było w pełni cieszyć się wszystkimi umiejętnościami (bug z lodowym ostrzem itp.) było by świetnie.

Pozdrawiam

Offline
urden //grupa Mieszczanie » [ Niewolnik (exp. 6 / 10) lvl 1 ]0 kudos
Może to lamerskie pytanie, ale dopiero zaczynam grać w Legend:
Czy grając Paladynem (droga siły+ wiary), walcząc maczugą + tarcza - jest sens inwestować punkty umiejętności w "Broń Jednoręczną", czy da to dodatkowe obrażenia walcząc maczugą (załóżmy, że rozwinąłem już na maksa "Broń obuchową")? A może "Broń Jednoręczna" jest tylko dla mieczy (taka jest przynajmniej ikonka)?. I ta sama sprawa ma się z walką topór jednoręczny + tarcza... Moze wystarczy samo rozwinięcie "Topory" bez "Broń Jednoręczna" (tylko dla mieczy dwuręcznych?), co wy na to? Szczęśliwy

Liczba czytelników: 475817, z czego dziś dołączyło: 1.
Czytelnicy założyli 53791 wątków oraz napisali 675856 postów.