Knights Of The Temple: Infernal Crusade (PC)

ObserwujMam (46)Gram (10)Ukończone (10)Kupię (3)

Recenzja Knights Of The Temple: Infernal Crusade (PC) - komentarze

Offline
Zettaiken //grupa Mieszczanie » [ Niewolnik (exp. 1 / 10) lvl 1 ]0 kudos
Zanim w ogóle napiszę coś , to powiem że według mnie ta gra na poziomie Infernal(Insane) jest NIEMOŻLIWA do przejścia , ( już nawet pierwszego mini bossa z dwuręcznym toporem bez glitchowania się go nie zabije , to jest po prostu niemożliwe )
Na poziomie Knight(Hard) przez te 14 lat jeszcze nigdy nie udało mnie się pokonać 29 poziomu czyli last bossa zawsze na tych dwóch ostatnich przeciwnikach ginę .
Dlaczego od 14 lat jak gra w Polsce została wydana w 2006 ? Ponieważ mam francuską wersję która wyszła w 2004 roku.
:
Co do map oraz może wyboru kombinacji ataków i broni to bym się zgodził ale z tym God mode-blocking , oraz głupotą AI , tosoba która to pisała dosyć dawno temu bo już 11 lat temu , najprawdopodobniej grała na poziomie najłatwiejszym albo normalnym w , których umiejętność grania nie jest potrzebna , no może na normalnym z pierwszym " mini bossem " w 4 levelu możemy mieć nie mały kłopot ale z 2 healami w skrzyniach raczej każdy to przejdzie , ALE jak zagramy na poziomie Knight(trudny) i Infernal(Niemożliwy-według mnie) to się przekonamy że ten Blok nie jest God Modem , a przeciwnicy się stają mistrzami współpracy , otóż Wojownicy z dwuręcznymi mieczami mają atak z półobrotu który nas wytrąca z bloku , wtedy mają czas na kolejny atak , na poziomie knight-infernal zabiera to (zależnie od przeciwnika ) 1/4-1/2 paska życia , Mamy także typ przeciwników którzy nie dość że mogą nasz blok wytrącić to jeszcze ignorują wszelkie obrażenia , nawet podczas wykonywania swoich zabójczych kombinacji ataków efekty specjalnych ataków ( obrót 360 stopni który powala przeciwników ) nie działa . Łucznicy co prawda są kiepscy to się przyznam także , lecz co do ataków drobna poprawka , są ataki Lekkie i Ciężkie(Silne) Pierwszy wykonujemy standardowo LPM ( lub naszym ustawionym klawiszem ) a ciężkie PPM( lub ustawionym klawiszem ) także mamy około bodajże 8 standardowych kombinacji lekkich i ciężkich ciosów ( maksymalnie 5 uderzeń z 4 klikową kombinacją lpm-lpm-lpm-ppm) mamy także 4 dodatkowe specjalne ataki które wymagają od nas Staminy ( według mnie ) niby takie proste ale po pierwsze każdy z tych ataków na poziomie Knight+ zużywają prawie połowę całego paska , normalnie się szybko ładuje ale gdy trzymamy blok przed atakiem 3 napastników z np. z 2 mieczami którzy potrafią zadać nam w jednym kombosie współpracy nawet do 20 uderzeń ( wystarczy 5-10 aby nas pozbawić życia ) to już nie jest takie proste tym bardziej że czasami ten atak może zostać "anulowany" przez otrzymanie zbyt dużej ilości ataków , oraz mamy błogosławieństwa ( święte moce czy jakoś tak ) mamy ich 4 typy każdy zużywa około 1 paska ( na 4 dostępne ) Mamy Leczenie , Trzesięnie Ziemi(wbijamy miecz w ziemię) Święte bełty oraz Zbroję tymczasową( nie otrzymujemy obrażeń ) Dane paski się regenerują tylko jak zabijemy przeciwnika oraz go dobijemy , jak leży na ziemi musimy jeszcze wbić miecz w ciało , jak upadnie na kolana musimy mu wbić przez głowę miecz , jak zabijemy z broni dystansowej albo innej specjalnej mocy ( świętej ) paski nie zostaną zregenerowane przynajmniej na poziomie Knight+ .

A co do walki nużącej to już zależy od osoby , dla mnie walki są wspaniałe i długie i je po prostu uwielbiam tym bardziej że im dłuższa jest walka tym dłużej mogę słuchać tych perfekcyjnych Soundtracków ....
Gustaf Grefberg po prostu zrobił majstersztyki w tej grze ... nie do opisania cuda.


Liczba czytelników: 475819, z czego dziś dołączyło: 0.
Czytelnicy założyli 53796 wątków oraz napisali 675858 postów.