Strona główna » Kącik RPG » Podgląd tematu
Disgaea 3

Offline
Samuelus //grupa Mieszczanie » [ Niewolnik (exp. 4 / 10) lvl 1 ]0 kudos
zaznaczę od razu że z pierwszą częścią tej gry miałem co nieco do czynienia..z drugą nic, a od 3 nie mogę się odpędzić...
mimo archaicznej grafiki, ma coś w sobie tak uroczego co nie pozwala mi odejść od ekranu
po
1-humor..bezapelacyjnie świetny...uśmiałem się jak mało kiedy
2- mnogość rozwiązań:
a)klasa w szkole i ustawienia własnych zawodników..wiele od tego zależy..chociażby wspólne ataki jak i możliwość używania skilli sąsiadów
b)komitety klasowe..w zależności do jakich przypiszemy postacie otrzymujemy jakiś bonus..a to do walki a to do expa a to u pielęgniarki..a to możemy brać udział w głosowaniach klasowych..lub stać się piratami w item world
c)wspomniany item world..i piraci..porywanie statków innym piratom..zdobywanie skarbów..powerowanie itemów..zabawa z innocent..
d)dodatkowo class world gdzie powerujemy swoje postacie
e) inne bonusowe plansze poza wątkiem głównym..dostępne po przegłosowaniu uchwał w radzie szkoły
f)nie chcę mi się rozpisywać na temat dostępnych potworków i skilli ale powiem tylko że jest ich mnóstwo
g)po przejściu 1 etapu.(wiedziałem ze nie może być koniec gry choć tak się zapowiada)..zmuszony jestem przejść go jeszcze raz
...dostałem jakiegoś dodatkowego jegomościa z szuflą Uśmiech ..coś ma wspólnego z prinni ale jeszcze mi się nie udało go rozkminić(nie ma skilli)
h)to raczej rada...gadajcie z ludzikami co jakiś czas...właśnie dzięki temu mogłem się cofnąć do 1 etapu..a co dają jeszcze sam się muszę przekonać
ale widzę że warto
i)wejście do świata serca Mao..mam nadzieje że później lepiej wykorzystane..
j)po katowaniu non stop od około miecha czuje się jakbym był na początku...nic nie mam nic nie umiem..więc długa zabawa dla hardcorowców murowana
1 i 2 daje 3 a trzy powody wystarczą by zagrać ...grałeś w 1 lub 2..podobało się...o się nie wahaj...jeśli nie grałeś to nie bój się nic nie stracisz..i nie czytaj tekstu poniżej Uśmiech
czas na minusy..
1-archaiczna grafa
2-błędy kodu...strzelanie z łuku przez górę ok..da radę ale z pistoletu..wygląda żenująco..to samo tyczy się skilli przechodzących przez naturalne przeszkody
3-inteligencja przeciwników....takie coś tu nie istnieje..stoją i czekają jak kołki..aż podejdziesz..lub walą się na pułapki terenowe..jedyna siła to tylko ich lv
4-skakanie po planszy głównej i w tajemniczych przejściach w item world..paranoja..zbugowane na maxa..po pierwsze trzeba skakać przez przeszkody by zdobyć skrzynie
oki niech będzie ale nie tak zaje...trudne.wspinanie się z niższej na wyższą półkę..jezzuuu(łatwiej mi szło w tomp raiderze..znienawidzonej przez skoki)..ale bug polega na tym że jeśli czegoś nie możesz przeskoczyć lub na coś wskoczyć z niższej półki..próbuj po kątach, zamiast od nowa, po paru skokach nie masz problemu
5-monotonia plansz..o ile w wątku głównym nie ma co narzekać o tyle item world i inne worldy można byłoby jakoś urozmaicić...pozostały nudne jak flaki...nawet bez oleju..bo po co flaki marnować
...FF tactics to to nie jest..wiele mu brak do kultowego tytułu...


Liczba czytelników: 475847, z czego dziś dołączyło: 0.
Czytelnicy założyli 53874 wątków oraz napisali 676160 postów.