Offline
Z jednej strony fajnie z drugiej nie. Fajnie bo robią odświeżoną wersję, nie fajnie że to już nie będzie to. Dlatego gdyż będzie to Remake Rimeku to raz, druga sprawa że będzie on podciągnięty do dzisiejszych standardów nie tylko graficznych ale zapewne i w samej mechanice gry, czyli gameplayowo coś na wzór RE5 i RE6. Co według mnie ostro psuję całą otoczkę gry.
Aczkolwiek w RE z 1997 a RE:Remake z 2002 też zaszło kilka zmian i nie był to 100% remake 1:1, bo np; dodano dziwną zmutowana laskę zakutą w łańcuchy której w RE1 z 1997 roku nie było, do tego dowalili olbrzymie rekiny te już były w pierwszym RE1 ale Rekin jeden a nie rekiny. No i Rekin z RE1 występował jako boss, a nie jako przeciwnicy jak w Remaku. Takie drobne detale, aż strach się bać co by zrobili z nową wersją Resident Evil. Nie wspominam już że w Remake pozmieniano wiele lokacji, chodzi mi o samą posiadłość, bo to jak przechodzimy przez podwórko czy idziemy przez las to jest... EPIC, i uważam że zmiana na Plus.
Uważam że jakby już mieli robić ten Remake Remaku, to zdecydowanie na pierwszy plan wchodzi UNREAL ENGINE IV!!, przecież Remake i Zero na Unreal Engine II wyglądała świetnie!!.
Aczkolwiek w RE z 1997 a RE:Remake z 2002 też zaszło kilka zmian i nie był to 100% remake 1:1, bo np; dodano dziwną zmutowana laskę zakutą w łańcuchy której w RE1 z 1997 roku nie było, do tego dowalili olbrzymie rekiny te już były w pierwszym RE1 ale Rekin jeden a nie rekiny. No i Rekin z RE1 występował jako boss, a nie jako przeciwnicy jak w Remaku. Takie drobne detale, aż strach się bać co by zrobili z nową wersją Resident Evil. Nie wspominam już że w Remake pozmieniano wiele lokacji, chodzi mi o samą posiadłość, bo to jak przechodzimy przez podwórko czy idziemy przez las to jest... EPIC, i uważam że zmiana na Plus.
Uważam że jakby już mieli robić ten Remake Remaku, to zdecydowanie na pierwszy plan wchodzi UNREAL ENGINE IV!!, przecież Remake i Zero na Unreal Engine II wyglądała świetnie!!.