Far Cry 2 bez magicznych 60 klatek na sekundę
Far Cry 2 prezentuje się znakomicie. Zachwycająca, obłędna wręcz oprawa graficzna robi ogromne wrażenie na całej branży, jednogłośnie zgadzającej się co do faktu, że premiera najnowszej produkcji Ubisoftu to jedno z najważniejszych tegorocznych wydarzeń.
Ganymede @ 06.10.2008, 14:25
pc, ps3, xbox 360
Far Cry 2 prezentuje się znakomicie. Zachwycająca, obłędna wręcz oprawa graficzna robi ogromne wrażenie na całej branży, jednogłośnie zgadzającej się co do faktu, że premiera najnowszej produkcji Ubisoftu to jedno z najważniejszych tegorocznych wydarzeń. Wszystkie te wspaniałości wizualne niosą jednak za sobą całkiem spore konsekwencje, o których wypowiedział się Richard Gaetan, pracujący nad trybem wieloosobowym w grze:
Chcielibyśmy osiągnąć 60 klatek na sekundę, ale niestety nie uda się nam to. Z tak dużym światem, - nawet w multiplayerze największe mapy są po prostu duże - dynamiczną trawą podatną na przenoszenie ognia, zniszczalnymi drzewami czy pojazdami i innymi czynnikami działającymi na niekorzyść płynności, nie zdołaliśmy osiągnąć tych 60 klatek.
Dobrą wiadomością jest natomiast to, że program operować ma w trybie 720p. Do osobistego przekonania się o tym, jak bardzo Far Cry 2 pokrywa się z Waszymi wyobrażeniami, pozostało już naprawdę niewiele - jego debiut na rodzimym rynku przewidziano jeszcze na obecny miesiąc.
PodglądBICodeURLIMGCytatSpoiler