Dragon's Dogma II otrzyma na premierę wsparcie dla DLSS 3
Capcom nawiązał współpracę z NVIDIĄ, dzięki czemu już na premierę Dragon's Dogma II będzie korzystać z DLSS 3.
O tym, że Dragon's Dogma II korzysta z ray-tracingu dowiedzieliśmy się jakiś czas temu, kiedy w sieci pojawiły się wymagania sprzętowe najnowszego dzieła studia Capcom. Śledzenie promieni oznaczało, że wymagania nie należały do najniższych, nie obawiajcie się jednak o to, że nie zagracie. Szczególnie jeśli posiadacie kartę GeForce RTX nie powinno to być problemem. Na premierę gra będzie bowiem wykorzystywać DLSS i to w najnowszej jego wersji.
Ray-tracing w Dragon's Dogma II to znacznie lepsze odbicia oraz zaawansowane oświetlenie. Oba te detale będą w stanie bez problemów generować karty graficzne GeForce RTX, a minimalnie potrzebny będzie układ GeForce RTX 2080 Ti. Ewentualnie możecie też cieszyć się ray-tracingiem na karcie od AMD, choć koniecznością będzie w takim przypadku Radeon RX 6800. W takiej sytuacji odpada niestety DLSS i konieczne może okazać się wykorzystanie FSR.
Data premiery Dragon's Dogma II zaplanowana została na 22 marca, a grać będziemy wówczas nie tylko na komputerach osobistych, lecz również na konsolach obecnej generacji, czyli PlayStation 5 oraz Xbox Series X|S.
PodglądBICodeURLIMGCytatSpoiler