Skull and Bones traci kolejnego głównego dewelopera
Exodus twórców Skull and Bones niestety nadal trwa. Z ekipy deweloperów regularnie odchodzą kolejni ludzie.
Długotrwałe problemy Ubisoft Singapore z rozwojem Skull & Bones wpływają na kolejne komplikacje kadrowe w studiu. Według Kotaku kilkukrotnie opóźniana gra o piratach straciła trzecią dyrektor kreatywną, Elisabeth Pellen, która była odpowiedzialna za ponowne uruchomienie projektu, który pierwotnie miał zostać wydany jeszcze w 2018 roku.
W zeszłym miesiącu Skull & Bones przeszło zamknięte testy beta, a oficjalna premiera gry jest zaplanowana na bieżący rok finansowy wydawcy, kończący się w marcu 2024 roku kalendarzowego. Źródła Kotaku podają jednak, że data premiery nie została jeszcze wewnętrznie ustalona i może się zmienić.
Stwierdzono także, że czas Pellen w singapurskim studiu zakończył się przedwcześnie, a weteranka Ubisoftu wróciła tego lata do siedziby firmy w Paryżu.
Co ciekawe, Ubisoft podkreśla, że Skull & Bones będzie pierwszym tytułem spółki wycenionym na 70 dolarów. Projekt pojawi się na PlayStation 5, Xboksach Series X|S oraz pecetach, choć na razie nadal nie wiemy, kiedy dokładnie.
PodglądBICodeURLIMGCytatSpoiler