Hi-Fi Rush komercyjną porażką w oczach Microsoftu?
Całkiem udana gra studia Tango Gameworks, Hi-Fi Rush, nie zarobiła tyle, ile potrzebowała zarobić. Tak przynajmniej uważa znany dziennikarz.
Hi-Fi Rush to dość unikatowa gra akcji, w której kluczową rolę odgrywa rytmika. Przygotowało ją studio Tango Gameworks, czyli ekipa odpowiedzialna m.in. za cykl The Evil Within. Przedsięwzięcie zadebiutowało bez żadnej kampanii reklamowej, albowiem zapowiedź i premiera były w zasadzie tożsame, a z najnowszych doniesień na jego temat wynika, że nie było w stanie spełnić wymagań Microsoftu.
Znany dziennikarz, Jeff Grubb, opublikował kolejny odcinek programu Game Mess Decides. W jego trakcie Grubb powiedział, że słyszał, iż Hi-Fi Rush nie było w stanie sprostać oczekiwaniom Microsoftu, przynajmniej jeśli chodzi o komercyjny sukces, czyli po prostu sprzedaż. Gra nie zarobiła tyle, ile miała zarobić.
Nie znamy oczywiście konkretnych liczb, ale wiele publikowanych wcześniej informacji wskazywało na to, że projekt cieszy się dużą popularnością. Bethesda - wydawca - ujawniła jakiś czas temu, że w Hi-Fi Rush zagrało ponad 2 mln graczy, a to oznaczałoby sukces - przynajmniej jeśli mówimy o klasycznej dystrybucji. W przypadku gier dostępnych w ramach usługi Game Pass, przelicznik jest ewidentnie jednak całkiem inny.
Hi-Fi Rush dostępne jest obecnie na PC oraz Xboksach Series X|S. Możecie w nie zagrać także mając subskrypcję Game Pass.
PodglądBICodeURLIMGCytatSpoiler