Są nowe grafiki koncepcyjne z remaku Splinter Cell
Ekipa odpowiedzialna za grę chce przygotować najwyższej klasy remake.
Remake Splinter Cell zapowiedziano w zeszłym roku w grudniu. Twórcy ujawnili wówczas, że będą chcieli wykorzystać oryginał sprzed lat i spożytkować silnik Snowdrop Engine, aby uzyskać wysoką jakość oprawy wizualnej. Teraz, mniej więcej rok od pierwotnej zapowiedzi, mamy nowe informacje.
Ubisoft, świętując 20-lecie cyklu, pokazał kilka nowych grafik koncepcyjnych. Widzimy na nich rozmaite sceny, które fani pierwowzoru powinni rozpoznać bez problemów. Wydawca ponadto opowiedział co nieco na temat tego, jak przebiega proces produkcyjny.
"Jesteśmy we wczesnej fazie produkcji. Wciąż przygotowujemy prototypy. Nie chcemy się spieszyć. Chcemy mieć pewność, że absolutnie trafimy z grą w punkt, że wszystko zrobimy we właściwy sposób i stworzymy naprawdę niesamowite doświadczenie. Będziemy przez pewien czas cicho, abyśmy mogli skupić się na stworzeniu możliwie najlepszej gry", powiedział kreatywny dyrektor, Chris Auty.
Kilka słów dodał też współpracownik dyrektora projektu poziomów, Zavian Porter, mówiąc: "Chcemy stworzyć najwyższej jakości remake i pchnąć jakość tak daleko, jak to możliwe. Powinno nam to pomóc w postawieniu fundamentów pod przyszłe odsłony".
Końcówka wypowiedzi jest szczególnie intrygująca, możliwe bowiem, że Ubisoft nie chce opracować tylko jednej części Splinter Cell, ale rozpocząć całą serię. Czy faktycznie tak będzie? Przekonamy się w kolejnych latach.
PodglądBICodeURLIMGCytatSpoiler