Star Wars: Squadrons w 120 FPS na Xboksie Series X/S, ale nie na PlayStation 5
Star Wars: Squadrons będzie działało jeszcze lepiej na konsoli Microsoftu.
Star Wars: Squadrons otrzymało wczoraj nową aktualizację, która usuwa kilka błędów i dodaje obsługę 120 klatek na sekundę na Xboksie Series X/S.
Electronic Arts wcześniej zapowiadało łatkę nowej generacji dla Star Wars Squadrons, w której wydawca obiecał dodać mnóstwo nowych funkcji do gry zarówno na konsolach Sony, jak i Microsoftu. Jednak tylko ten drugi sprzęt otrzyma opcję grania w 120 klatkach na sekundę.
Gracze na PlayStation 5 nie pozostają jednak całkowicie w tyle. Na tejże platformie deweloperzy dodali „lepszą jakość oprawy i oświetlenia”, a także obsługę zmiennej liczby klatek. Grający na Xboksie jednak mają nieco więcej nowych opcji do zabawy.
Jeśli posiadacze sprzętu Microsoftu wybiorą tryb jakości wizualnej, gra skupi się na zapewnieniu wyższej jakości oświetlenia, a przy okazji będzie działać z rozdzielczością do 1440p i płynnością 60 klatek na sekundę na Xboksie Series S oraz do 2160p przy 60 klatkach na sekundę na Xboksie Series X. W trybie wydajności Squadrons będzie śmigać w rozdzielczości do 1440p przy 120 fps lub do 2160p przy 120 fps - w zależności od tego, czy gracie, odpowiednio, na Series S czy Series X.
Jeśli to nie wystarczy, aby zachęcić graczy do powrotu do gry, warto jeszcze wspomnieć o całym zestawie nowych funkcji, w tym nowej mapie (Foster Haven) do walk Dogfight i Fleet Battles, mnóstwie nowych elementów kosmetycznych oraz pomniejszych poprawkach.
PodglądBICodeURLIMGCytatSpoiler