Inspiracją dla Vampire: The Masquerade - Bloodlines 2 były problemy miasta Seattle
Chodzi przede wszystkim o ogromną liczbę bezdomnych oraz rosnące ceny.
Wiele wskazuje na to, że Vampire: The Masquerade - Bloodlines 2 będzie jedną z najciekawszych gier bieżącego roku. Choć dokładnej daty premiery przedsięwzięcia jeszcze nie znamy, dowiedzieliśmy się gdzie deweloperzy szukali inspiracji dla swojego nowego dzieła.
Nadmienioną we wstępie kwestię poruszył reżyser narracji, Brian Mitsoda. Powiedział on, że twórcy Vampire: The Masquerade - Bloodlines 2 inspirowali się problemami prawdziwych ludzi, a dokładniej mieszkańców amerykańskiego miasta Seattle.
W Seattle w ostatnim czasie nie żyje się łatwo. Znacząco w górę poszły opłaty za mieszkania, a w rezultacie wielu ludzi musiało je porzucić i zamieszkać na ulicy. Właśnie problem ogromnej liczby bezdomnych ma znajdować się w centrum Vampire: The Masquerade - Bloodlines 2.
"W ten sposób chcemy pokazać, jak zmieniło się miasto, jak próbuje się do tego zaadaptować oraz jakie są konsekwencje rosnących opłat", powiedział deweloper. "Podróżując pomiędzy obszarami zobaczysz, jak wszystko się zmienia. Gdy przystaniesz, poczujesz atmosferę Bloodlines 2 patrząc na ulice oraz budynki".
Premiera Bloodlines 2 zaplanowana została na 2020 roku, na PC, PS4 oraz Xboksa One. W tym momencie nie znamy niestety konkretnego terminu.
PodglądBICodeURLIMGCytatSpoiler