Fallout 76 - znamy wymagania sprzętowe

Bethesda udostępniła wymagania sprzętowe dla Fallout 76.

@ 26.10.2018, 00:14
Adam "Dirian" Weber
Chwalmy Słońce!
pc

Fallout 76 - znamy wymagania sprzętowe

Firma Bethesda ujawniła wymagania sprzętowe gry Fallout 76. Przypomnijmy, że już za 4 dni wystartują zamknięte beta testy gry na PC i PlayStation 4, przeznaczone dla osób, które zdecydowały się zamówić grę w pre-orderze.

Jeśli zastanawialiście się, czy gra ruszy na Waszym sprzęcie, to warto rzucić okiem na poniższe zestawienie. Jak widać, tytuł wymaga dość mocnego procesora - obszerny, rozległy świat, a także obecność wielu graczy w jednym miejscu zwiastuje solidne obciążenie CPU. Twórcy zresztą jeszcze przed premierą ostrzegają, że gra nie jest w tym momencie idealnie zoptymalizowana i mają problemy z wydajnością w przypadku pojawienia się większej liczby graczy w jednym miejscu na mapie.

Miejmy nadzieję, że gra faktycznie będzie grywalna na czterowątkowych procesorach, choć patrząc po tym, że w rekomendowanych wymaganiach mamy jednostki z większą ilością wątków, to może być z tym różnie.

Lepiej wygląda to w przypadku karty graficznej, bo - przynajmniej według poniższego zestawienia - do komfortowej zabawy nawet na wysokich detalach spokojnie wystarczą konstrukcje sprzed dwóch generacji. Poniżej wymogi, w galerii zaś świeże screeny.

Minimalne wymagania sprzętowe:

  • System: Windows 7/8/10 (koniecznie 64-bit)
  • Procesor: Intel Core i5-6600k 3.5 GHz / AMD Ryzen 3 1300X 3.5 GHz 
  • Karta graficzna: NVIDIA GTX 780 3GB/ AMD Radeon R9 285 2GB 
  • RAM: 8 GB
  • Miejsce na dysku: 60 GB

Rekomendowane wymagania sprzętowe:

  • System: Windows 7/8.1/10
  • Procesor: Intel Core i7 4790 3.6 GHz / AMD Ryzen 5 1500X 3.5 GHz
  • Karta graficzna: Nvidia GTX 970 4GB / AMD R9 290X 4GB
  • RAM: 8 GB RAM

Premiera Fallout 76 jest wyznaczona na 14 listopada, na PC, PS4 i XOne.


Sprawdź także:
Fallout 76

Fallout 76

Premiera: 14 listopada 2018
PC, PS4, XBOX ONE

Fallout 76 to kolejna odsłona cenionej serii cRPG akcji, której koncepcja została przeniesiona na teren gier sieciowych. Za projekt odpowiada Bethesda Game Studios, autor...

Dodaj Odpowiedź
Komentarze (15 najnowszych):
0 kudosshuwar   @   11:47, 26.10.2018
"gra nie jest w tym momencie idealnie zoptymalizowana i mają problemy z wydajnością w przypadku pojawienia się większej liczby graczy w jednym miejscu na mapie.". Aha... czyli uwaga gracze... nie czepiajcie się po premierze lagów Uśmiech
0 kudosTheCerbis   @   12:27, 26.10.2018
Czy oni zdają sobie sprawę z tego, co znaczy "MMO"?
0 kudosurban1212   @   12:40, 26.10.2018
To coś w ogóle nie posiada chyba optymalizacji patrząc na wymagania. Przecież z tą przestarzałą grafiką tam powinien widnieć GTX 580 w minimalnych.
0 kudosdabi132   @   17:30, 26.10.2018
Gameplaye z bety można już zobaczyć na YouTubie. Na Xbox One gra wygląda jak Fallout 4, no może z trochę lepszym oswietleniem, ale tekstury te same moim zdaniem. Wymagania odnośnie karty graficznej więc wcale nie dziwią, zobaczymy jak będzie na pc, ale spodziewam się słabej optymalizacji.
0 kudosTheCerbis   @   17:50, 26.10.2018
Jak dla mnie wygląda to gorzej niż F4.
0 kudosLucas-AT   @   18:09, 26.10.2018
Bethesda musiala z gry NPCe wywalic by jako tako dziala, a nadal tnie jak jest kilka osob na ekranie. Szczęśliwy
0 kudosDirian   @   18:43, 26.10.2018
Cytat: TheCerbis
Jak dla mnie wygląda to gorzej niż F4.

Też mi się tak wydaje, przynajmniej porównując do wersji PC Fallouta 4 to wygląda to sporo gorzej. Może oświetlenie daje radę, ale tekstury to jakaś kpina.
0 kudosTheCerbis   @   19:02, 26.10.2018
Cytat: Dirian
Cytat: TheCerbis
Jak dla mnie wygląda to gorzej niż F4.

Też mi się tak wydaje, przynajmniej porównując do wersji PC Fallouta 4 to wygląda to sporo gorzej. Może oświetlenie daje radę, ale tekstury to jakaś kpina.
Ano, te tekstury, ale nie tylko... Widać po prostu, że to gra sieciowa. "W ruchu" też toporna.
Cytat: Lucas-AT
Bethesda musiala z gry NPCe wywalic by jako tako dziala, a nadal tnie jak jest kilka osob na ekranie. Szczęśliwy
Hueh, coś w tym jest! Dumny
1 kudosshuwar   @   20:05, 26.10.2018
A jakby tak dać wymaganie... by na mapie był tylko jeden gracz w danym czasie, to może nie trza by optymalizować. Albo lepiej: przy wejściu dać napis: "wpuszczamy tylko w krawatach", bo gracz w krawacie jest mniej awanturujący się Puszcza oko
Dodaj Odpowiedź