Cyberpunk 2077 powinno wyglądać świetnie na konsolach obecnej generacji

Twórcy obiecują też zrobić pożytek z dodatkowej mocy PS4 Pro oraz Xboksa One X.

@ 22.06.2018, 22:32
Marcin "bigboy177" Trela
Czasem coś piszę, czasem programuję, czasem projektuję, czasem robię PR, a czasem marketing... wszystko to, czego wymaga sytuacja. Uwielbiam gry, nie cierpię briefów reklamowych!
pc, ps4, xbox one

Cyberpunk 2077 powinno wyglądać świetnie na konsolach obecnej generacji

Cyberpunk 2077 zapowiada się na jedną z najlepszych gier w klimatach cyberpunku ostatnich lat. Deweloperzy ze studia CD Projekt RED promują swoje przedsięwzięcie gdzie tylko mogą, co przejawia się rozmaitymi wywiadami. Jednego z nich udzielili ekipie portalu GamesIndustry.biz.

Ze wspomnianą redakcją rozmawiał szef studia, Marcin Iwiński. Zapewnił on jej przedstawicieli, że Cyberpunk 2077 będzie wyglądał świetnie na PS4 oraz Xboksie One, pomimo tego że działa ono na kolejnej generacji silnika graficznego opracowanego przez deweloperów. Przy okazji Iwiński zapewnia graczy, że programiści wyciągną ostatnie soki z PS4 Pro oraz Xboksa One X.

"Ono działa na wysokiej klasy komputerze osobistym. To następna generacja naszego silnika - i, prawdę mówiąc, wciąż pracujemy nad renderowaniem, więc mamy nadzieję, że wyciągniemy z niego więcej", powiedział Iwiński.

"Obecna generacja konsol jest naprawdę potężna, szczególnie jeśli mówimy o Xboksie One X oraz PS4 Pro. Postaramy się je wymaksować, ale wciąż zbyt wcześnie na to, by powiedzieć co dokładnie uda nam się osiągnąć. Wersja PC zawsze będzie ponad nimi ponieważ jest ciągle usprawniana, jeśli chodzi o komponenty, na których może działać. Ale na obecnych konsolach także powinna wyglądać świetnie"

Słowo "powinna" jest trochę niepokojące, ale nie ma co panikować. Najlepiej wstrzymać się do premiery Cyberpunk 2077, której spodziewamy się w 2019 lub - co bardziej prawdopodobne - 2020 roku.


Sprawdź także:
Cyberpunk 2077

Cyberpunk 2077

Premiera: 10 grudnia 2020
PC, PS4, XBOX ONE, PS5, XBOX X/S

Cyberpunk 2077 to produkcja rodzimego studia CD Projekt RED, znanego wcześniej z serii Wiedźmin. Tytuł to przedstawiciel gatunku RPG akcji, jednak tym razem świat fantasy...

Dodaj Odpowiedź
Komentarze (15 najnowszych):
0 kudosMar3cz3k   @   23:07, 22.06.2018
A mnie się to "powinna" podoba, sugeruje że nie będą ograniczać grafiki tylko po to żeby słabsze konsole dały radę uciągnąć FPSy
0 kudosbalic87   @   11:51, 23.06.2018
Patrzac na optymalizacje przez pryzmat podanej wczesniej konfiguracji na ktorym odbywala sie prezentacja tytulu watpie ze obecne konsole sprostaja jego sporym wymaganiom. GTX 1080 TI oraz 32 GB ramu to zbyt wysokie progi nawet dla xbox one x o PS 4 pro juz nie wspominajac ...
Jezeli gra mialaby sie pojawic w roku 2020 i byc tytulem startowym dla nowych konsol to widze tu potencjal w przeciwnym razie bedzie to swego rodzaju Crysis 3 bedacy idealnym materialem dla testow benchmarka i dostepny tylko dla nielicznych posiadaczy najmocniejszych PC ...
0 kudosTheCerbis   @   14:00, 23.06.2018
Tytuły na targach zawsze są pokazywane na jednostkach najwyższej jakości z najmocniejszymi podzespołami.
0 kudosfrycek88   @   20:37, 23.06.2018
Cytat: balic87
Patrzac na optymalizacje przez pryzmat podanej wczesniej konfiguracji na ktorym odbywala sie prezentacja tytulu watpie ze obecne konsole sprostaja jego sporym wymaganiom. GTX 1080 TI oraz 32 GB ramu to zbyt wysokie progi nawet dla xbox one x o PS 4 pro juz nie wspominajac ...


Tylko trzeba pamiętać że gra jest jeszcze w produkcji, a do premiery jeszcze trochę czasu. Pewnie zoptymalizują i będzie działało jak ta lala. A jak nie to będzie niezła wtopa i będzie trzeba czekać z rok czasy aż wszystko połatają i doprowadzą do należytego użytku.
0 kudosTheCerbis   @   10:18, 24.06.2018
To standard w przypadku nowych produkcji. Ale Wiedźmin 3 był dobrze zoptymalizowany i z wymaganiami adekwatnymi do oprawy wizualnej, więc można się spodziewać, że REDzi z ich kolejną wersją silnika podołają.
0 kudoskobbold   @   10:38, 24.06.2018
Takie wymagania powili robią się standardem a tym bardziej w 2020/21. Oczekiwanie, że gra która wyjdzie za kilka lat ma płynnie działać na sprzęcie z przed lat kilkunastu jest dla mnie nieporozumieniem.
0 kudosbalic87   @   11:00, 24.06.2018
Cytat: kobbold
Takie wymagania powili robią się standardem a tym bardziej w 2020/21. Oczekiwanie, że gra która wyjdzie za kilka lat ma płynnie działać na sprzęcie z przed lat kilkunastu jest dla mnie nieporozumieniem.
O ile faktycznie gra ukaze sie w tym okresie to zgadzam sie ze nie beda to wymagania zaporowe ale jezeli ukaze sie wczesniej np. w przyszlym roku to bedzie ciezko wielu graczom im sprostac, przyjmujac dodatkowo ze podana do prezentacji konfiguracja stanowi faktyczne zalecane wymogi a nie jest tylko tak jak napisal ktos wczesniej opisem PC przeznaczonym do wersji pokazowych, ale jezeli faktycznie tak bylo to prezentowana rozdzielczosc powinna byc odpowiednio wyzsza tyle ze ciezko to sprawdzic ...
0 kudoskobbold   @   11:07, 24.06.2018
Na wymagania tez nie ma co patrzeć jak na wyrocznię. Ja nie spełniam minimalnym jeśli chodzi o W3 a śmiga na średnich ustawieniach. Wprawdzie grę kupiłem jakiś czas po premierze więc zapewne większość mankamentów jeśli chodzi o wydajność mnie ominęła. Pożyjemy zobaczymy, gry się nie spodziewam wcześniej niż przed 2020 r. jak się pojawi wcześniej to będzie duża niespodzianka.
Dodaj Odpowiedź