RAGE 2 wystarczy na 100 godzin; bawić będziemy się przy 60 klatkach na sekundę
Studio Avalanche dzieli się kolejnymi szczegółami na temat swojego najnowszego projektu.
id Software oraz Avalanche Studios pracują w pocie czoła nad pierwszoosobowym RAGE 2. Strzelanina zadebiutuje dopiero w przyszłym roku, aczkolwiek już teraz otrzymujemy konkretne informacje na jej temat. Dzisiejszego dnia twórcy poinformowali o długości i płynności działania gry.
Z wypowiedzi deweloperów dowiedzieliśmy się, że RAGE 2, działające na najnowszej wersji silnika APEX, będzie w stanie wygenerować na PlayStation 4 Pro oraz Xboksie One X aż 60 klatek na sekundę. W przypadku starszych konsol nie możemy na to liczyć, ale na PlayStation 4 oraz Xboksie One producent zapewni stabilne 30 ramek, co powinno wystarczyć do satysfakcjonującej rozrywki.
Projektanci dodatkowo wspomnieli również o samych atrakcjach. RAGE 2 wychodzi na przeciw wymaganiom graczy i zaoferuje zawartość na ponad 100 godzin. id Software już teraz planuje rozwój produkcji w kolejnych miesiącach po premierze. Gracze mają otrzymywać aktualizacje znacząco wpływające na zawartość oraz długość zabawy.
Przedsięwzięcie trafi w roku 2019 na PlayStation 4, Xboksy One oraz komputery osobiste. W dniu debiutu tytuł skupi się wyłącznie na wrażeniach single-player.
PodglądBICodeURLIMGCytatSpoiler