Sony chce zwiększyć nakłady na gry ekskluzywne
Firma pragnie zmienić udane tytuły w równie udane marki.
Firma Sony zorganizowała specjalną sesję pytań i odpowiedzi w związku ze spotkaniem z inwestorami. Wydarzenie miało miejsce w Tokyo, a jego głównodowodzącym był prezydent Sony Interactive Entertainment, John Kodera.
W trakcie konwersacji z inwestorami, Kodera zapewnił, że jego korporacja zamierza jeszcze większy nacisk położyć na tytuły ekskluzywne, czyli te opracowywane przez jej wewnętrzne ekipy. Rezultaty nowej strategii mamy zobaczyć w kolejnych latach.
Zwiększone wydatki i wysiłki zaczną się w trakcie 2018 roku fiskalnego, czyli pomiędzy kwietniem 2018, a kwietniem 2019 roku kalendarzowego. Nie oznacza to oczywiście, że nagle każdego miesiąca dostawać będziemy grę ekskluzywną dla PlayStation, ale Kodera podkreślił, iż "udane i potężne" gry powinny stać się markami.
Owe marki, częściowo, dostępne będą na PlayStation 4, ale jednocześnie na pewno powstaną też z myślą o PlayStation 5. Żyjące przez wiele lat projekty bez dwóch zdań ułatwiają bowiem przejście pomiędzy generacjami, minimalizując straty powstałe w momencie premiery nowej platformy.
Kodera niestety nic na temat PlayStation 5 nie powiedział.
PodglądBICodeURLIMGCytatSpoiler