Fragment rozgrywki z Detroit: Become Human
To już fotorealizm czy jeszcze nam dużo do takiego stanu brakuje w Detroit: Become Human?
Na łamach serwisu IGN opublikowano fragmenty rozgrywki z gry Detroit: Become Human. Gameplay uzupełnia komentarz reżysera gry - sławnego Davida Cage'a - który opowiada o procesie budowania sceny rodem z horroru.
W poniższym materiale wideo możemy poznać jedną z głównych postaci gry, niejakiego Markusa. Android w niewyjaśnionych okolicznościach ląduje na cmentarzysku wypełnionym innymi robotami. Bohater jest zniszczony, a wiele funkcji ucierpiało w wyniku wcześniejszych obrażeń. Zadaniem gracza jest wydostanie androida z masowego grobu.
''Staraliśmy się odtworzyć wrażenia, które towarzyszyłyby takiemu zajściu, a także odpowiednio przygotować sterowanie. Gracz naśladuje ruchy Markusa, co wzmaga wrażenia" - tłumaczy David Cage.
Detroit: Become Human to kolejna interaktywna opowieść od studia Quantic Dream, odpowiedzialnego między innymi za takie gry jak Heavy Rain czy Beyond: Dwie Dusze. Tytuł zadebiutuje 25 maja, oczywiście wyłącznie na PlayStation 4.
PodglądBICodeURLIMGCytatSpoiler