Fragment rozgrywki z Detroit: Become Human

To już fotorealizm czy jeszcze nam dużo do takiego stanu brakuje w Detroit: Become Human?

@ 26.04.2018, 13:32
Patryk "juve" Jankowski
Jestem szczęśliwym, wieloletnim i oddanym użytkownikiem konsol PlayStation. Lubię dopracowane, rozbudowane i ambitne gry wideo z najwyższej półki. Osobiście znam Solid Snake'a, z Larą Croft umawiałem się na randki i mieszkam w Residencji. Rzekłem.
ps4

Fragment rozgrywki z Detroit: Become Human

Na łamach serwisu IGN opublikowano fragmenty rozgrywki z gry Detroit: Become Human. Gameplay uzupełnia komentarz reżysera gry - sławnego Davida Cage'a - który opowiada o procesie budowania sceny rodem z horroru.

W poniższym materiale wideo możemy poznać jedną z głównych postaci gry, niejakiego Markusa. Android w niewyjaśnionych okolicznościach ląduje na cmentarzysku wypełnionym innymi robotami. Bohater jest zniszczony, a wiele funkcji ucierpiało w wyniku wcześniejszych obrażeń. Zadaniem gracza jest wydostanie androida z masowego grobu.

''Staraliśmy się odtworzyć wrażenia, które towarzyszyłyby takiemu zajściu, a także odpowiednio przygotować sterowanie. Gracz naśladuje ruchy Markusa, co wzmaga wrażenia" - tłumaczy David Cage.

Detroit: Become Human to kolejna interaktywna opowieść od studia Quantic Dream, odpowiedzialnego między innymi za takie gry jak Heavy Rain czy Beyond: Dwie Dusze. Tytuł zadebiutuje 25 maja, oczywiście wyłącznie na PlayStation 4.


Dodaj Odpowiedź
Komentarze (15 najnowszych):


Powyższy wpis nie posiada jeszcze komentarzy. Napraw to i dodaj pierwszy, na pewno masz jakąś opinię na poruszany temat, prawda?