Kingdom Come: Deliverance z ogromnym patchem Day 1

Przygotujcie się na pobranie ponad 20 gigabajtów.

@ 12.02.2018, 11:03
Adam "Dirian" Weber
Chwalmy Słońce!
pc, ps4, xbox one

Kingdom Come: Deliverance z ogromnym patchem Day 1

Oficjalna premiera Kingdom Come: Deliverance odbędzie się jutro, ale część graczy posiada już swoje kopie, w efekcie czego docierają do nas wieści o ogromnym patchu, jaki trzeba pobrać tuż po włożeniu dysku z grą do konsoli. W przypadku PlayStation 4, jest to aż 23 GB danych.

My od kilku dni testujemy już grę, ale wrażeniami podzielimy się dopiero za jakiś czas, chociażby dlatego, żeby przetestować wspomnianą premierową łatkę i wprowadzoną przez nią zawartość. Patch poprawia bowiem wiele rzeczy, m.in. bardzo kulejącą mimikę twarzy, jaka rzucała się w oczy podczas obcowania z wczesną wersją gry.

Kolejne zmiany i nowości wprowadzone prze Day 1 patch to:

  • masa dodatkowych wydarzeń w otwartym świecie gry;
  • zmienione systemy zdobywania doświadczenia i pieniędzy;
  • poprawione statystyki broni i pancerzy;
  • poprawione zachowania NPC;
  • lepsze udźwiękowienie;
  • poprawki w interfejsie;
  • usunięto wiele bugów, wprowadzono rozmaite pomniejsze usprawnienia.

Patch Day 1 jest już dostępny w sieci i jak dowiadujemy się od przedstawiciela wydawcy gry, firmy Deep Silver, wprowadzone przez niego poprawki są rezultatem ostatnich 6-tygodni prac studia Warhorse. Gra bowiem musiała wcześniej powędrować do tłoczni, ale żeby nie przesuwać już daty premiery, zdecydowano się wprowadzić ostateczne szlify w postaci tak dużej łatki.


Sprawdź także:
Kingdom Come: Deliverance

Kingdom Come: Deliverance

Premiera: 13 lutego 2018
PC, PS4, XBOX ONE, SWITCH

Kingdom Come: Deliverance to produkcja z gatunku cRPG, której akcja toczy się w średniowiecznej Europie i została osadzona w otwartym świecie. Za grę odpowiedzialne jest ...

Dodaj Odpowiedź
Komentarze (15 najnowszych):
0 kudosshuwar   @   17:44, 12.02.2018
I to pokazuje jaki jest sens wydawania gier na CD.
0 kudosGuilder   @   18:11, 12.02.2018
Cytat: shuwar
I to pokazuje jaki jest sens wydawania gier na CD.
Być może, ale od razu się wtedy zastanawiam: abstrahując od rozwoju technologii, co takiego różniło twórców gry wtedy i teraz? Czemu wcześniej można było dopracować grę przed jej wydaniem, a teraz się okazuje, że w momencie "wysyłki do tłoczni" połowa jest niedopracowana?
0 kudosguy_fawkes   @   19:18, 12.02.2018
Proste - bo wcześniej się tak nie dało. Gry działały bezpośrednio z nośników, możliwość patchowania w zasadzie nie istniała i ewentualne babole poprawiały dopiero reedycje. Dodatkowo na rynku toczy się ostrzejsza walka, koszty developingu znacząco wzrosły, a skoro w każdym sprzęcie do grania siedzi dysk i w zasadzie każdy ma dostęp do sieci, to... po prostu się z tego korzysta. Smutne, ale prawdziwe niestety. Dlatego często warto sobie odpuścić granie na premierę i poczekać na łatki.
0 kudosshuwar   @   07:11, 13.02.2018
Ja czekam na kolejne łatki, recenzję i... dostawę wolnego czasu.