Destiny 2 - Bungie wyjaśnia dlaczego na Xboksie One X dostaniemy 30 klatek na sekundę
Twórcy przyglądają się też rozdzielczości 4K, ale na razie skupiają się na platformach już dostępnych na rynku.
Główny projektant Destiny 2, Mark Noseworthy, wykazał się w ostatnim czasie dość sporą aktywnością na Twitterze, odpowiadając na pytania fanów, dotyczące swojego przedsięwzięcia. Z jednej z odpowiedzi dowiedzieliśmy się dlaczego Destiny 2 działa na Xboksie One X z płynnością 30 ramek na sekundę.
Mimo że Xbox One X jest zapowiadany jako najpotężniejsza konsola obecnej generacji, Destiny 2 działa na nim z prędkością 30 klatek na sekundę. Noseworthy wyjaśnił w czterech notkach na Twitterze, że limit 30 ramek został ustawiony po to, aby zachować "liczbę postaci kontrolowanych przez sztuczną inteligencję, rozmiar map oraz liczbę graczy".
Co ciekawe, deweloperzy nie ustalili jeszcze w jakiej rozdzielczości Destiny 2 działać będzie na Xboksie One X. Rozdzielczość 4K jest obecnie ewaluowana, ale ze względu na to, że nowa konsola Microsoftu zadebiutuje już po premierze gry, programiści zajmą się edycją dla niej dedykowaną nieco później. Na razie skupiają się na tych wariantach, które będą dostępne w dniu wydania Destiny 2, zaplanowanym na 6 września.
Jeśli planujecie grać na PC i macie odpowiednio mocny sprzęt, Destiny 2 może u Was wyglądać tak, jak na tym filmie.
PodglądBICodeURLIMGCytatSpoiler