Sniper Elite 4 wykorzysta możliwości PS4 Pro i DX12
Studio Rebellion wydaje się w pełni gotowe na wykorzystanie najnowszych zdobyczy technologicznych.
Wpis dotyczący zastosowania w Sniper Elite 4 najnowszych technologii pojawił się na oficjalnym blogu firmy Rebellion. Wyczytujemy w nim pełną listę usprawnień, których możemy spodziewać się odpalając grę na PS4 Pro w porównaniu z wersją przeznaczoną na starszy wariant "czwórki":
- Lepszy framerate;
- Zwiększony dystans rysowania terenu;
- Bardziej szczegółowa geometria poziomów;
- Podniesiona jakość oświetlenia i cieni;
- Lepsza jakość odbić;
- Szybszy czas ładowania.
Oczywiście duża część z powyższych czynników w wypadku PC-tów będzie zależeć od posiadanej przez użytkownika końcowego konfiguracji sprzętowej - z tego względu część potencjalnych nabywców z pewnością ucieszy fakt, że mimo planowanego wsparcia dla DirectX 12 Rebellion nie rezygnuje w żadnym wypadku ze wsparcia dla starszego DX11.
Poza szybkim podsumowaniem oferowanych przez nowinki technologiczne atrakcji w notce znajdziemy również zwięzłą informację od Chrisa Kingsleya - współzałożyciela studia, będącego jednocześnie firmowym ekspertem ds. technologii - "Pracowaliśmy bardzo ciężko by Sniper Elite 4 okazało się naszą największą i najlepszą grą. Dziś, dzięki potędze PlayStation 4 Pro i DirectX 12 na PC-tach, możemy pójść jeszcze dalej dla naszych fanów, którzy oczekują najlepszych, snajperskich doznań na świecie".
Jeśli jednak bardziej od technicznych ciekawostek interesują was kwestie związane z rozgrywką, to warto zapoznać się z kilkoma poprzednimi doniesieniami w temacie gry - możecie przeczytać w nich m.in. o planowanym przez twórców trybie sieciowej współpracy.
PodglądBICodeURLIMGCytatSpoiler