Dying Light - deweloperzy dodali śledzenie oczu grającego

Polski Techland wciąż rozwija swoje największe dotychczasowe przedsięwzięcie.

@ 24.01.2017, 11:13
Marcin "bigboy177" Trela
Czasem coś piszę, czasem programuję, czasem projektuję, czasem robię PR, a czasem marketing... wszystko to, czego wymaga sytuacja. Uwielbiam gry, nie cierpię briefów reklamowych!
pc, ps4, xbox one

Dying Light - deweloperzy dodali śledzenie oczu grającego

Techland wciąż rozwija swoje największe przedsięwzięcie, grę Dying Light. Właśnie dowiedzieliśmy się, że deweloper przygotował dla niej kolejną aktualizację, mającą zrobić użytek ze specjalnych kontrolerów Tobii EyeX, potrafiących śledzić ruchy oczu grającego.

Łatka jest już gotowa, jeśli macie ochotę ją sprawdzić, a przeznaczona jest wyłącznie dla posiadaczy PC oraz Mac. Aby się nią nacieszyć trzeba jednak dysponować kontrolerem Tobii EyeX. Aktywuje on w menu tytułu 14 zróżnicowanych opcji, korzystających z funkcji śledzenia oczu.

Za sprawą nowoczesnej technologii deweloperom udało się m.in. ograniczyć interfejs użytkownika, rozszerzyć pole widzenia, przygotować automatyczną pauzę oraz usprawnić oświetlenie. Niełatwo opisać zastosowanie Tobii EyeX słowami, dlatego twórcy nagrali krótki materiał filmowy znacznie lepiej je wyjaśniający.


Sprawdź także:
Dying Light

Dying Light

Premiera: 27 stycznia 2015
PC, PS3, PS4, XBOX 360, XBOX ONE, SWITCH, PS5, XBOX X/S

Dying Light to stworzona przez firmę Techland gra akcji, w której największy nacisk położono na elementy survivalu, jak również kooperację pomiędzy graczami.Dying Light p...

Dodaj Odpowiedź
Komentarze (15 najnowszych):
0 kudosVerdyct   @   12:00, 24.01.2017
Polska gra w polskim serwisie i... wszystko po ingliś.
... Polacy nie gęsi...?
... nie koguci...?
... nie świński, ani krowi...?
... tylko ingliś...?
0 kudosJackieR3   @   12:16, 24.01.2017
A jak mam zeza to kontroler nie zgłupieje?
0 kudosTheCerbis   @   12:30, 24.01.2017
Cytat: Verdyct
Polska gra w polskim serwisie i... wszystko po ingliś.
Po pierwsze, w jakim serwisie? Po drugie, może dlatego, że ta gra jest na rynku światowym?

Świetny pomysł, działanie tego kontrolera i implementacja do gry robi wrażenie. Ciekawe tylko ile kosztuje.
0 kudosVerdyct   @   12:56, 24.01.2017
Po pierwsze serwisie informacyjnym "Miasto Gier"
po drugie może należałoby taki krótki materiał filmowy nagrać po polsku?... dla Polaków, którzy nie gęsi...?
0 kudosTheCerbis   @   13:39, 24.01.2017
Po pierwsze, MiastoGier nie odpowiada za te materiały.
Po drugie, fakt, że Techland nawet polskich napisów nie dał nie jest do końca w porządku.
0 kudosVerdyct   @   14:06, 24.01.2017
Po pierwsze nie mam pretensji do MG, odpowiadam na pytanie
po drugie - zgadza się
0 kudosTheCerbis   @   15:26, 24.01.2017
No trochę tak to wyglądało w pierwszym poście. Uśmiech
Ale nieco szkoda, że ostatnimi czasy deweloperzy wypuszczają dużo materiałów tylko po angielsku.
0 kudosMicMus123456789   @   15:27, 24.01.2017
Pierwsze słysze o czymś takim jak sterowanie oczami. Po za tym w czasie grania jest to moim zdaniem niepraktyczne, każdy jak gra czy coś ogląda to wodzi oczami po całym ekranie, a przez ten sensor postać na ekranie może zacząć wykonywac akce których nie chcemy akurat w tym momencie.
0 kudosJackieR3   @   16:40, 24.01.2017
Ale to trzeba zbierać pieniędze we Wośpach na takie leczenie. Konsternacja
Dodaj Odpowiedź